luni, 30 octombrie 2017

Ana - juruinţă dusă până la capăt

Ana a făcut o rugăciune juruinţă / legământ şi Domnul a ascultat şi implinit. Ea îşi duce până la capăt ceea ce a promis.
Elkana face şi el o juruinţă / legământ şi se duce să ducă arderi şi jertfe să-şi împlinească ce a promis. Nu ni se spune despre ce a fost vorba.
Mama lui Lemuel il numeşte pe acesta "fiul juruinţelor / legămintelor mele".

Am caţiva ani de când mă preocupă cuvântul jurământ / legământ dar şi implicaţiile lui.

Ştiu! Nu fă juruinţe / legăminte dacă nu le poţi ţine. 
Aşa şi? 
Nu fac nimic, nu risc nimic pentru că mi-i teamă?

La botez, am intrat într-un legământ cu Isus Christos prin Duhul Sfant. Care e partea mea în acest legământ?


Elkana era in legământul avraamic, mozaic şi ... nu a fost de ajuns. A făcut personal legământ cu Domnul.


Ceea ce a facut Christos e perfect. 


Dar în relaţia cu El, dacă vreau să fiu mai aproape, dacă vreau mai mult de la El, dacă nu mă mulţumesc cu a fi căldicică ... ce trebuie sa fac?
Cer, aştept şi atât?

Ce sacrificiu sunt dispusă să fac?

Ce jerfte aduc?

Am curajul să fac juruinţe / legăminte?


Niciun comentariu: