joi, 28 noiembrie 2019

vreau să pun punct


Iosua trece Iordanul și începe cucerirea teritoriilor (Iosua 8-10) și au victorie după victorie, se oprește soarele o zi ca ei să biruiască și nu pot să nu mă minunez de unde atâta curaj pe ei.

Domnul i-a spus și i-a tot repetat lui Iosua “Nu te teme și nu te înspăimânta!” apoi și poporului îi spuneNu vă temeți și nu vă înspăimântați, ci întăriți-vă și îmbărbăți-vă,…

Am Cuvântul scris, pot citi, e tradus românește ca să nu am scuză că nu știu limba în care e scris Cuvântul și mă trezesc că în fața unor situații îmi tremură măduva în mine și întru într-o stare ca de sevraj. Credința mea e … sub nivelul mării!

Ascultă Israele!” Acest ascultă nu înseamnă auzi, fii atent ci înseamnă auzi, fii atent, crede și acționează.

Dar … asta o știu!

Sunt tobă de carte!

Ce mă împiedică e că rapid întru în deznădejde sau așa mai pe românește, în necredință.

Da, Domnul a promis asta însă această promisiune e pentru poporul acelei vremi, e pentru cei credincioși, e pentru alții. Numai că după puțină vreme mă apuc de mormăit că Domnul nu îmi răspunde, că nu îmi face, că nu îmi drege. Adica tot El e vinovat de necredința mea!

Gata! Vreau să pun piciorul în prag și să îmi reînnoiesc mintea și în acest aspect.

Vreau să cred ceea ce mi-a promis, să aud, ascult și să acționez!

Vreau să nu mă tem, să nu mă înspăimânt ci să mă întăresc și să mă îmbărbătez!

Punct!

Niciun comentariu: