luni, 28 decembrie 2015

om plăcut lui Dumnezeu

"11 El mi-a zis: – Daniele, om plăcut lui Dumnezeu"

19 El mi-a zis: – Nu te teme, om plăcut lui Dumnezeu! Pace ţie! Fii tare! Fii puternic!

Citesc cartea Daniel și citind aceste doua versete din capitolul 10 iar m-au năpădit întrebările. 
Cum trăia Daniel?
Ce făcea de îngerul îi spune de două ori că e om plăcut Lui Dumnezeu?

Era un evreu din seminția lui Iuda ce fusese adus in Babilon. Cred că a fost făcut eunuc. A fost înălțat în diferite funcții sub domnia a patru împărați dar .... liber să plece în Iuda nu era. 

Avraam, Moise, Daniel și David au fost numiți prietenul Lui Dumnezeu, cel mai blând om de pe fața pământului, om după inima Lui Dumnezeu, om plăcut Domnului ...

Cum trăiau bărbații aceștia?

Văd că și eu greșit, au dat-o în bară în stil mare și tot sunt numiți de Dumnezeu că-s plăcuți Lui.

Dar văd la ei credință, încredere în Dumnezeu indiferent de context și circumstanțe, dedicare totală, pocăință și mai văd ceva important ... le păsa de poporul Domnului. Se pocăiau personal însă cereau și pentru popor iertare, pocăință și îndurare.

Eu din ce popor fac parte?
Îmi pasă de poporul în care sunt așezată?
Cer îndurarea Domnului peste poporul acesta?

Vreau și eu să fiu ca Daniel, Moise, David, Avraam. Da, ei erau bărbați însă credință ca ei pot avea și eu. 

Niciun comentariu: