sâmbătă, 28 martie 2020

aleg astazi ...

Astăzi, aleg să mulțumesc și să Îl laud pe Domnul pentru că El e în control.
“Domnul stătea pe scaunul Lui de domnie când cu potopul, și Domnul împărățește în veci pe scaunul Lui de domnie.” (Ps.29:10)
Astăzi, aleg să mulțumesc că am o casă unde să stau, am mâncare, apa curge la robinet, gazul, curentul electric, internetul nu s-au întrerupt, aparatele casnice funcționează.
Astăzi, aleg să mulțumesc pentru prietenii de departe și de aproape care mă caută, care întreabă de mine, cărora le pasă.
Astăzi, aleg să mulțumesc pentru mirosul de iarbă verde care ajunge la mine.
Astăzi, aleg să mulțumesc pentru soare, lună, stele, nori.
Astăzi, aleg să mulțumesc că Domnul a oprit planeta și mi-a dat posibilitatea să mă opresc din alergarea în care eram prinsă, să mă cercetez, să îmi pun viața în rânduială, să re-învăț să prețuiesc relațiile, să deschid ochii și să mă bucur de încurajările sincere pe care le primesc.
Astăzi, aleg să mulțumesc “corbilor” mei!
Astăzi, aleg să Îl laud pe Domnul pentru că m-a ajutat să îmi pun încrederea în El și orice s-ar întâmpla cu mine știu ca El e in control.
Astăzi, vreau să Îi mulțumesc pentru îngerii pe care I-a așezat lângă mine ca să mă protejeze și păzească.
Astăzi, vreau să îi mulțumesc pentru bunătatea cu care mă înconjoară, pentru dragostea Lui față de mine, pentru că s-a gândit la mine din veșnicii, pentru că prin sângele Lui Isus Christos sunt iertată, mântuită, vindecată, eliberată. Prin El am viață veșnică.
Astăzi, vreau să Îi mulțumesc pentru că în mijlocul acestei furtuni pot să mă rog, pot să cânt, pot să mulțumesc.

Niciun comentariu: