joi, 26 martie 2020

e timpul ...

Dragilor,
Trăim niște vremuri … cum nu am mai trait.
Mori și în câteva ore ești deja îngropat.
E gata!
E timpul să meditez la viața mea!
E timpul să îmi clarific prioritățile, să văd ce vrea să îmi spună Dumnezeu.
E timpul să văd dacă relațiile mele sunt bune, să îmi cer iertare.
E timpul să las orgoliile deoparte și să mă pregătesc pentru întâlnirea cu Creatorul meu.
E foarte posibil ca El să îngăduie să mai trăiesc, dar dacă îngerul morţii a fost trimis să mă ia?
E timpul să trăiesc cu folos!
Viaţa e scurtă, şi am decis că atât cât mi-a mai rămas să trăiesc, să fie mai cu folos!
"Pune-ti in randuiala casa, caci vei muri, si nu vei mai trai.” Isaia 38:1 – e o parte dintr-un verset care mă pune pe gânduri şi mai mult în această perioadă.
Vă rog pe cei care credeţi că v-am greşit cu ceva să îmi scrieţi, în privat, ca să îmi pot cere iertare de la voi, să dezlegăm şi rupem legăturile care au pus ziduri şi distanţe între noi.
Nu sunt bolnavă! Nu vă faceţi griji!

Niciun comentariu: