marți, 13 octombrie 2020

Sunt binecuvântată!

 Melhisedec vine și îl binecuvântă pe Avraam.

Dumnezeu îl binecuvântă pe Avraam!

Îmi este ușor să citesc și să îmi doresc să fiu şi eu binecuvântată, să alerg după binecuvântări.

Cumva, în capul meu, credeam că doar dacă am ce avea Avraam sunt binecuvântată.

Am fost învaţată să muncesc, moştenesc ideea de workaholic, îmi curge prin vene. Am crezut că ceea ce am făcut e meritul meu, realizarea mea. Eu eram în centru. Eu am făcut, am dres, am fost, cu banii mei am făcut aia şi pe aia şi pe cealaltă.

Dacă nu ar fi fost binecuvântarea Domnului peste mine nu se întâmplă nimic. Dacă am ceva sau am făcut ceva este pentru că El mă binecuvântă, El îmi dă, El lucrează, El deschide uși, El îmi dă trecere în fața oamenilor, El mă păzește și protejează, El îmi dă sanatate, înțelepciune și mă așează în contexte.

Nu Îl pot pune pe Dumnezeu în cutiuțe de înțelegere și să Îl las să lucreze când vreau eu, cum vreau eu, la porunca mea.

El este Creatorul și eu creatura, creația Sa.

Eu trebuie să ascult de Creator!

El este în control!

Sunt binecuvântată!

Ceea ce am, ceea ce sunt este suma binecuvântărilor Lui. Îl laud pe El pentru ceea ce face cu mine, în mine și pentru mine, pentru ceea ce îmi dă, pentru ceea ce îmi ia și pentru ceea ce nu-mi dă.

Sunt binecuvântată de Dumnezeul Cel Preaînalt, Creatorul cerului și pământului.

Niciun comentariu: