miercuri, 14 octombrie 2020

Sunt pe Mâini bune!

 Trăiesc timpuri dificile. Pe toate canalele media sunt bombardată cu informații apocaliptice. Că vreau sau nu, aceste informații s-au instalat în creierul meu și de acolo scot capul când sunt în autobuz, în public sau în diverse contexte.

Mă întorc la Avram și citesc, 1. Dupa aceste intamplari, cuvantul Domnului a vorbit lui Avram intr-o vedenie si a zis: "Avrame, nu te teme; Eu sunt scutul tau si rasplata ta cea foarte mare." Geneza 15:1

Ioi, mesajul acesta este și pentru mine.

Cella, nu te teme!

Dar Doamne, Tu nu vezi ce se întâmplă? Uită-te la știri!

Mesajul rămâne valabil! Cella, nu te teme! Eu sunt scutul tău și răsplata ta cea foarte mare. Daaa, când spune de răsplată, îmi place. Și nu pot să nu mă întreb ce primesc, ce îmi va da. El este răsplata mea!

Scutul se folosește în armată. Este un obiect cu care te aperi sau care te apără. Există scuturi aeriene, acestea detectează rachetele și le anihilează în aer. Deci, scutul poate fi și ceva mare. Iar Cel care promite că îmi este Scut, este Omniprezent, nu poate fi cuprins.

Domnul îi face promisiunea aceasta lui Avraam și cumva, parcă în mintea mea mă aștept ca pe Avraam să nu îl mai doară oasele și măselele, să nu se mai ciondănească cu Sara, să I se nască mulți copii din Sara, Agar și Sara să devină confidente, viața lui Avram să fie un colț de rai pe un norișor plutitor.

“7. Ingerul Domnului tabaraste in jurul celor ce se tem de El si-i scapa din primejdie.” Psalmul 34:7

Nu mi se promite că nu voi mai avea rate, facturi și datorii, necazuri sau probleme. Nu mi se promite că nu voi avea probleme medicale. Nu mi se promite că toată lumea mă va iubi, ajuta, încuraja! Nici vorbă de așa ceva.

Domnul, Creatorul cerului și pământului îmi promite că El este scutul meu, răsplata mea cea foarte mare. El îmi promite că tăbărăște, se năpustește în jurul meu pentru că mă tem de El. El promite că mă scapă de primejdie.

Astăzi, decid să nu mă tem! Am promisiunea unui Scut și a unei răsplăți! Sunt pe Mâini bune! 

Niciun comentariu: