sâmbătă, 10 noiembrie 2007

Ce este viata?


Impreuna cu cativa "pioneri" din Biserica Eclesia am inceput o campanie de 40 de zile, o campanie de lupta spirituala. Studiem impreuna si cu prietenii nostri Viata condusa de scopuri si timp de doua zile am avut ca status intrebarea "ce este viata?". Am primit cateva raspunsuri: "ceva intre a doua zi dupa primirea salariului si a treia zi cand nu mai ai nimic", "o lupta", "un fulg".
Ce este totusi viata? Acum nu va uitati in carte si "copiati" raspunsurile bune. Ce credeti voi ca este viata? De ce sunteti aici? Cu ce scop? Se merita sa traiesti?

3 comentarii:

Rodica Botan spunea...

eu n-am cartea aia...eu zic ca viata pe pamint este ca si o repetitie de orchestra...ne acordam instrumentele sa vedem cum iasa cintarea finala...si cind Domnul va veni...ii vom iesi inainte ...cintind o cintare noua...si nimeni nu poate cinta atit de minunat cum pot cei care vin din valea plingerii...

cella spunea...

ioi, ce faina e ideea ...

Tafnat_Paeneah spunea...

Multi oameni permit ca aprobarea parintilor, ori a sotului sau sotiei, ori a copiilor, ori a profesorilor, ori a prietenior sa le controleze vietile. Multi adulti incearca si acum sa castige aprobarea parintilor pe care nu i-au putut multumi niciodata [uneori chiar si dupa ce acestia au murit]. Altii sunt condusi de presiunea celor din jur, fiind preocupati intotdeauna de ce vor zice unii si altii. Din nefericire, cei care urmeaza multimea, de obicei se pierd in ea.

Eu nu cunosc toate cheile succesului, dar o cheie sigura a esecului este sa incerci sa multumesti pe toata lumea. Daca esti controlat sau condus de opiniile altora vei pierde cu siguranta scopul lui Dumnezeu pentru viata ta. Domnul Isus a spus: Nimeni nu poate sluji la 2 stapani.

Exista si alte forte care iti pot conduce viata, dar toate duc la acelasi drum infundat: potential nefolosit, stres inutil si o viata neimplinita.

Nimic nu este mai important decat cunoasterea scopurilor lui Dumnezeu pentru viata ta si nimic nu poate compensa necunoasterea lor- nici succesul, nici sanatatea, nici faima sau placerile. Lipsita de scop, viata este o miscare fara sens, o activitate fara directie si evenimente fara ratiune. Lipsita de scop viata este banala, meschina si fara rost.