marți, 23 decembrie 2014

cu colindul

Ieri după amiază, împreună cu un grup de entuziaști am fost la colindat. Am realizat că din 2011 nu am mai făcut asta. În 2012, am lăsat colindătorii din biserica mea să meargă fără mine şi am plecat din oraş. Aveam să primesc un telefon prin care eram anunţată că unul din băieţii din biserica mea ... plecase să cânte cu ingerii.

Prima casă unde am colindat aseară era la etajul 7. M-au cuprins fiorii realizând cât de frumos se aud colindele pe casa scării. Prin cântul nostru am încercat să ducem vestea naşterii Mântuitorului, să reamintim celor ce ne aud că Mesia, Salvatorul, Mântuitorul, Lumina, Adevărul, S-a întrupat.

Bineînțeles că am fost şi la Alinare Mică (Hospice "Alinare Mică" - cazare şi îngrijire paliativă pentru persoane adulte în faze terminale, cu boli incurabile sau în faze de recuperare). Am cerut de la bun început să nu mai intrăm în saloane ci să cântăm din hol şi să nu mai intru eu prima. Prima cerinţă mi-a fost îndeplinită.

În unul dintre saloane era o femeie tănără - eu am estimat că are până în 30 de ani. Când am văzut-o, instant mi s-a strâns stomacul. M-am gândit cum ar fi să fiu eu în locul lor. Cum ar fi să ştiu că am o boală incurabilă în fază terminală? Mi-aş mai dori colindători? Mă bucur că pot merge, pot colinda, pot cânta? Mă bucur de ceea ce am?

Am recitit Isaia 60 dimineaţă. E o profeţie făcută Ierusalimului.
"1 «Ridică-te! Străluceşte! Căci lumina ta a venit şi slava DOMNULUI a răsărit peste tine.
2 Iată! Deşi întunericul învăluie pământul, şi negura groasă acoperă popoarele, peste tine răsare DOMNUL şi slava Lui apare deasupra ta." Isaia 60:1-2

Lumina a venit!
Lumina este Isus Christos = Yeshua HaMaschiach!
S-a născut împlinind profeţiile!
A venit ca să moară!
A venit ca să împace lumea cu Dumnezeu Tatăl.
A murit şi a înviat!
S-a născut, a murit, a înviat şi S-a înălţat!

Lumina a venit!
S-a întrupat!
Lumina va reveni!
Lumina mea e Domnul!
Lumina va reveni să ma ia ACASĂ!

Aş putea fi în locul acelei femei de la Alinare Mică. Da! Aş putea! Însă ştiu cu siguranţă un lucru: chiar dacă mor, voi trăi! Pruncul Mesia îmi e Mântuitor şi Domn! El mă va lua ACASĂ!

Niciun comentariu: