joi, 5 februarie 2015

Eu ce jertfe aduc?

Geneza 46:1 m-a aruncat într-o furtună de întrebări.
"Israel a plecat cu tot ce avea. A ajuns la Beer-Seba si a adus jertfe Dumnezeului tatalui sau, Isaac."
Iacov a adus jertfe Dumnezeului tatălui său Isaac. Şi dacă citesc continuarea văd că Dumnezeu i se arată într-o vedenie de noapte şi vorbeşte cu Iacov. Acelaşi lucru îl văd la Avraam şi Isaac. 

Eu ce jertfe aduc?
Pavel scrie în Romani 12:1 "Va indemn, dar, fratilor, pentru indurarea lui Dumnezeu, sa aduceti trupurile voastre ca o jertfa vie, sfanta, placuta lui Dumnezeu: aceasta va fi din partea voastra o slujba duhovniceasca."
Să mă aduc pe mine ca jertfă.
Dacă sunt vie înseamnă că jertfa mea e vie?
Să fii viu înseamnă numai sa am viaţă? 
Din Scripturi ştiu că viaţă am dacă Isus Christos = Yeshua HaMaschiach trăieşte în mine.
Trăieşte Isus Christos = Yeshua HaMaschiach în mine?
Îi dau Lui tot ce am, tot ce sunt?
Il las să fie Domn?
"Sa nu mai dati in stapanirea pacatului madularele voastre, ca niste unelte ale nelegiuirii; ci dati-va pe voi insiva lui Dumnezeu, ca vii, din morti cum erati; si dati lui Dumnezeu madularele voastre, ca pe niste unelte ale neprihanirii." Romani 6:13
Sunt eu sfântă?
Prin sângele Lui  Isus Christos = Yeshua HaMaschiach am primit mântuirea, răscumpărarea, infierea.
Dar vreau să fiu sfântă?
Vreau să mă sfinţesc?
Îl las pe  Isus Christos = Yeshua HaMaschiach să mă sfinţească?
" Dumnezeul pacii sa va sfinteasca El insusi pe deplin; si duhul vostru, sufletul vostru si trupul vostru sa fie pazite intregi, fara prihana, la venirea Domnului nostru Isus Hristos. 24. Cel ce v-a chemat este credincios si va face lucrul acesta." 1 Tesaloniceni 5:23-24

Plăcută Lui Dumnezeu.
Dacă sunt frumoasă înseamnă că sunt plăcută?
Sunt plăcută numai dacă mă îmbrac frumos?
Sunt plăcută dacă am atins 90-60-90?
Plăcută numai fizic sau şi în interior?
Trebuie să fiu plăcută Lui Dumnezeu şi nu oamenilor.
Jertfa mea e înaintea Lui Dumnezeu şi nu înaintea oamenilor. 
Îi place Lui Dumnezeu jertfa mea?
"15. Prin El, sa aducem totdeauna lui Dumnezeu o jertfa de lauda, adica, rodul buzelor care marturisesc Numele Lui. 16. Si sa nu dati uitarii binefacerea si darnicia; caci lui Dumnezeu jertfe ca acestea Ii plac." Evrei 13:15-16

Cum e jertfa mea?
Ce jertfe aduc?

Niciun comentariu: