sâmbătă, 18 aprilie 2015

Mi-ai dat mai multă bucurie în inimă decât au ei!

"1 Ascultă-mă când strig, Dumnezeul dreptăţii mele, izbăveşte-mă când sunt în necaz! 

Îndură-te de mine, ascultă-mi ruga! 

2 Fii ai oamenilor, până când îmi veţi mai batjocori onoarea (slava), voi, cei care iubiţi deşertăciunea şi umblaţi după minciuni? 

Sela
3 Să ştiţi că Domnul l-a pus deoparte pe cel credincios (pe care-l iubeşte) şi Domnul mă ascultă când strig către El.

4 Mâniaţi-vă şi nu păcătuiţi! 

Cugetaţi când staţi în pat şi tăceţi! 

Sela 

5 Aduceţi jertfe potrivite (neprihănite, drepte) şi încredeţi-vă în Domnul! 

6 Mulţi zic: „Cine ne va face să vedem ce este bine?“ 

Doamne, fă să răsară peste noi lumina feţei Tale! 

7 Mi-ai dat mai multă bucurie în inimă decât au ei când le sporeşte grâul şi mustul. 

8 Mă culc în pace şi adorm îndată, căci numai Tu, Doamne, mă faci să locuiesc în siguranţă. 

Sela! " Psalmul 4

Niciun comentariu: