marți, 1 martie 2016

fiecare făcea ce i se părea că este drept!

"fiecare făcea ce i se părea că este drept." Judecatori 17:6b

Am citit cu avânt, încântare și exaltare primele șase cărți. În Judecători am impresia că mă prăbușesc ... parcă e vorba de alt popor. Aveau cartea Legii scrisă de Moise, preoții și leviții în mod normal trebuiau să o știe, să învețe poporul, fiecare părinte trebuia să spună copiilor povestea si istoria lor. Și văd că o știau dar nu trăiau cum a spus Domnul, nu I se închinau Lui.

Dar eu?
Am Scriptura. Și nu numai atât, e în limba română. în diverse traduceri. Dacă nu îmi place în limba română, pot citi în engleză, pot silabilisi în ebraică.
Am tot ce îmi trebuie dar fac ce este drept?

Mă uit în jurul meu și văd că: "fiecare face ce i se pare că este drept."

Niciun comentariu: