miercuri, 1 noiembrie 2017

trăiesc frumos sau dedicat?

Am ajuns cu studiul meu 1 Samuel 3. Realizez că nu am fost, ca şi copil, dedicată Domnului. Pe vremea când eram copil, nu se facea bincuvântare de copii. Aşa erau înţelese atunci lucrurile. 
Nu învinovăţesc pe nimeni!

Am fost crescută / educată să mă încred în Domnul, să trăiesc frumos pentru El, să fiu tobă de carte, să ştiu să fac curat, mâncare, să am o slujbă şi să câştig nişte bani ca să am cu ce trăi. 
Nimic rău în toate astea.

Văd că este o diferenţă între a trăi frumos şi a trăi dedicat.

Samuel a fost împrumutat, dăruit, dedicat Domnului.


Am ajuns la vârsta adultă când pot lua decizii pentru mine şi pot suporta consecinţele alegerilor făcute.


Trăiesc frumos sau trăiesc ca un adult dedicat Domnului?


Nu locuiesc în Cortul Întâlnirii lângă Chivotul Domnului! 
Dar fac din casa/camera mea un Cort al Întâlnirii?

Samuel avea grijă să nu se stingă lumina fizică a candelelor din Cortul Întâlnirii.


Lumina din candela mea cum e?


Sunt conştientă că am o candelă?


Sunt conştientă că trebuie să fiu o lumină?


Sunt o lumină?

Niciun comentariu: