vineri, 22 septembrie 2023

numele cui îl leg de Domnul?

 De mulţi ani frământ ideea de binecuvântare.

Cine pe cine binecuvântă?

Ce este o binecuvântare?

Eu pot binecuvânta pe cei de lângă mine?

În afară de Dumnezeu, cine mă mai binecuvântă?

Sunt cu Noe, a ieşit din arcă, cultivă pământul şi creşte animale. Umblă cu Dumnezeu şi îşi binecuvântă doi dintre băieţi. Celui mai mic curiozitatea vulgară i-a adus blestem pentru unul dintre urmaşii lui, şi urmaşii acestuia.

“Binecuvântat să fie Domnul, Dumnezeul lui Sem, …

Dumnezeu să lărgească locurile stăpânite de Iafet”. Geneza 9:26-27


Enoh a umblat cu Domnul.


Noe a umblat cu Domnul.


Noe învaţă multe din această umblare cu Domnul şi leagă Numele Lui Dumnezeu de numele unuia dintre copiii lui. Celuilalt îi dă binecuvântarea belşugului, a relaţiilor, a întinderilor.


Ce binecuvântări rostesc pentru cei de lângă mine?


Numele cui drag mie îl leg de al Domnului?


Nu pot să nu mă întreb, îl vede cineva pe Domnul în viaţa mea în aşa fel încât să spună, “Binecuvântat să fie Domnul, Dumnezeul lui Ceraselei!”?


Mă simt binecuvântată?

Niciun comentariu: