duminică, 23 noiembrie 2014

Mulţumesc! - Adonai Machaseinu

"8. O, de ar lauda oamenii pe Domnul pentru bunatatea Lui si pentru minunile Lui fata de fiii oamenilor!" Psalmul 107:8

E ziua`ntâi a săptămânii şi împreună cu cei din biserica mea vom celebra Ziua Mulţumirii. Am decis să ascultăm ceea ce spune Domnul: "Pune-ţi semne pe drum, pune-ţi stâlpi şi ia seama la calea, la drumul pe care-l urmezi. " Ieremia 31:21.

Multumesc pentru viaţă. Cutremurul de aseară mi-a arătat încă o dată cât de fragilă îmi este viaţa. 
Mulţumesc pentru viaţa ce o am în Isus Christos = Yeshua HaMaschiach.
Mulţumesc pentru pâinea cea de toate zilele.
Mulţumesc pentru apă.
Mulţumesc pentru zăpadă şi frig.
Mulţumesc pentru casă şi cei din casa mea.
Mulţumesc pentru că pot citi, conexa, înţelege ceea ce citesc.
Mulţumesc pentru Duhul Sfânt = Ruach Hakodesh trimis de Tata ca să mă înveţe, mustre, mângâie, aline.
Mulţumesc pentru Cuvântul scris, adica Biblia.

Mulţumesc pentru cafea.
Mulţumesc pentru mâncare.
Mulţumesc pentru haine şi papuci.
Mulţumesc pentru servici.
Mulţumesc pentru încercări dar mulţumesc şi pentru vindecări.
Mulţumesc pentru prieteni.

Mulţumesc pentru libertatea din ţară.
Mulţumesc pentru libertatea religioasă.
Mulţumesc pentru darul credinţei.
Mulţumesc pentru darurile şi talentele care mi-au fost date.
Mulţumesc pentru posibilitatea de a celebra această zi de mulţumire.

Mulţumesc pentru că am realizat că murmurarea şi nemulţumirea mă duc în pustiu.
Mulţumesc pentru că toamna asta bogată si colorată.
Mulţumesc pentru fructele şi legumele adunate.
Mulţumesc pentru că pot simţi gustul mâncării şi mă pot bucura de ceea ce gătesc.
Mulţumesc pentru fructe, dulceţuri şi prăjituri.
Mulţumesc pentru  trezirea spirituală ce o faci în mine.

Mulţumesc pentru că mă iubeşti mai mult decât mintea mea poate pricepe.
Mulţumesc că mă înconjuri cu dragostea Ta şi nu pot fugi de Tine, de prezenţa Ta.
Mulţumesc pentru că sunt preţioasă, sunt a Ta, sunt fiica Ta.

Mulţumesc că mi-ai dat glas să pot vorbi, să pot cânta. 
Mulţumesc pentru motivele nenumărate de mulţumire!
Todah Raba!

The Lord is our Refuge and our Redeemer.
Yeshua is our Messiah, trust in Him.
For thou shalt call His name Yeshua.
For He shall save His people from their sins.
Trust in Him.

Shiru L'Adonai

Sing to the Lord a new song;
sing to the Lord, all the earth.
Sing to the Lord, bless His name;
show forth His salvation from day to day.

Adonai Machaseinu,
Shiru L'Adonai Adonai machaseinu Hu goaleinu
Yeshua meshicheinu Bitchu bo (2x)

V'karata v'karata et shmo
Yeshua ki hu yoshia Bitchu bo
Hu yoshia hu yoshia et amo
Et amo meavnoteihem Bitchu bo

Shiru L'Adonai
Shiru L'Adonai shir chadash
Shiru L'Adonai Kol ha'aretz
Shiru L'Adonai shir chadash
Shiru L'Adonai Kol ha'aretz
Shiru L'Adonai barchu shemo
Basru m'yom l'yom yeshuato
Shiru L'Adonai shir chadash

Niciun comentariu: