joi, 28 iunie 2012

sa fie liniste!

Imi place sa citesc si sa-mi imaginez procesul creatiei din Geneza 1. Insa am ajuns intr-un punct in care spun eu: Sa fie liniste! insa se pare ca spun degeaba.

Dimineata deschid fereastra si aud pasarile ciripind. Ele nu au nevoie de radio, de mp3-player, de cine stie ce dispozitive de stocare media ca sa aiba motive de discutie. Ele au muzica in ele iar uneori .... sunt tacute.

O vreme m-am lasat prinsa de dispozitivele astea media, mai umblam si eu cu casti in urechi, cu iphon-ul plin cu muzica, materiale audio-video. Voiam sa nu mai aud cumva vacarmul de langa mine ... insa am realizat ca pierdeam din farmecul unei calatorii, conversatii, din frumusetea vietii. Imi place sa ascult discutiile necunoscutilor. E ca si cum sunt martor tacut, uneori nevazut din viata lor. Prin discutia aceea pot vedea multe din viata lor, pot spune multe despre ei. Daca reusesc sa le vad mimica pot spune si mai  multe ... pot conexa mai bine realitatea lor.

Imi place muzica insa .... imi place si linistea.

Liniste e atunci cand nu canta, vorbeste, discuta nimeni in fundal iar eu ii pot auzi pe ceilalti discutand.

Liniste e atunci cand ma pot concentra la un gand, o idee, o problema.

Liniste e atunci cand inchid canalele informationale media si efectiv pot auzi zgomotul din jurul meu ... e drept uneori asurzitor.

Daca stiu decalogul cat de cat, stiu ca exista o zi de odihna. Odihna cere liniste.

Ca sa Il aud pe Isus trebuie sa fie liniste. Liniste in inima, mintea si sufletul meu .... uneori liniste in jurul meu. Nu Il pot auzi in vacarmul zilei si noptilor daca totul are volumul la maxim. Mi s-au desensibilizat urechile la liniste. Imi tiue urechile ... Numai ca am descoperit ca in zgomot ma ascund de mine insami ....

Duhul Domnului imi vorbeste soptind nu urland ... Asa am fost creata! Sensibila la soapte, nu la urlete.

Sa fie liniste!

Vreau sa aud!

Ca sa aflu cine sunt trebuie sa fie liniste sa aud ce spune Creatorul despre mine, despre cum m-a creat, tesut, intregit.

Ca sa aflu cine ma iubeste trebuie sa fie liniste!

Ca sa aflu ce scop si rost am ... trebuie sa fie liniste!

Ca sa fie liniste trebuie sa pun frana vacarmului, sa apas butoanele de volum, acceleratie si sa ma opresc.

Nebuneasca operatiune ... dar necesara.

Sa fie liniste!
http://www.flickr.com/photos/24329670@N03/2784830584/sizes/l/in/photostream/
Katia nu stia ca imi uneori imi place Leonard Cohen si mi-a trimis melodia asta in coment .

4 comentarii:

Katia spunea...

https://www.youtube.com/watch?v=Y-E53gmeO-8&feature=related

cella spunea...

Da .. eu le astept si intre timp a inceput si Leonard sa imi placa ;)).

Livius spunea...

Am stiut eu ca iti plac mai mult margaretele decat.... alte flori. sunt minunate.

cella spunea...

Imi plac margaretele ... insa macii au o lectie in ei care ma ajuta pe mine sa nu uit ca sunt ca ei ;))