duminică, 19 august 2012

jertfa de multumire

Psalmul 118
"17 Îţi voi aduce o jertfă de mulţumire şi voi chema mereu Numele Domnului. 18 Îmi voi împlini jurămintele făcute Domnului înaintea întregului Său popor, "

Il iubesc pe Domnul ca imi este Tata.

Il iubesc pe Domnul pentru Isus, pentru iertare, har, mantuire, dragoste, adapost, siguranta ...

Il iubesc pe Tata pentru ca ma asculta.

Saptamana asta a debutat in forta ... la doctor. O masea de minte s-a gandit sa se fisureze, imflameze si ... sa   doara. Numai ca ... anestezia nu isi facea efectul. Dupa mai multe doze .... o alta doamna doctor a  reusit cumva sa deplaseze ceva pe acolo si a intrat anestezicul unde trebuia. 2 ore si 15 minute a trebuit sa munceasca sa scoata cioburi de masea ... dupa ce alte 2 ore si ceva eu am asteptat sa isi faca efectul anestezicul. In ultima jumatate de ora deja nici un stop de anestezic nu isi mai facea efectul ...

Inca mai am gura plina de afte insa printre ele pot sa spun: Multumesc! Acolo pe scaun la dentist, in niste dureri ca la dentist, l-am inteles pe David mai bine. Am inteles disperarea cu care striga la Domnul pentru ajutor. L-a primit David si l-am primit si eu.

Apoi, am dorit sa pun frana vietii, pentru doua zile, sa ies din cotidian impreuna cu cativa din bisericuta mea ca sa studiem fericirile si sa ne incarcam bateriile. Eram intr-un leagam, asezata pe spate si priveam cerul ... Ma simteam jenata ca in loc sa fac treaba la ora aia de dupa amiaz ... eu eram "cu capul in nori". Mi-am reamintit insa ca daca sunt fata Tatii ... atunci sa ma bucur de Tata.

Multumesc Tata pentru ca Lumina a venit in lume si eu am acceptat-o.

Multumesc pentru Cuvantul Tau, scrisoarea Ta de dragoste pentru omenire, prin care pot sa Te cunosc, pot sa invat cum sa relationez cu Tine, prin care ma inteleptesc.

Multumesc pentru planul Tau de salvare, pentru drumul crucii, pentru Isus, pentru jerfta perfecta.

Multumesc pentru hrana cea de toate zilele.

Multumesc pentru dureri, ele ma ajuta sa Te simt mai aproape de mine ca oricand.

Multumesc pentru prietenii de aproape insa si pentru cei de departe.

Multumesc pentru cei care ma provoaca sa Te cunosc mai mult, mai adanc, mai dincolo de suprafata.

Multumesc pentru oamenii care pentru o vreme au fost bandaje de dragoste trimise de Tine.

Multumesc pentru minunile care le faci in viata mea.

Multumesc pentru ploaie, soare, vant ... gaze ce dau farmec verilor.

Multumesc!

Multumesc!

Multumesc!

2 comentarii:

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Este necesar sa incetinim ritmul vietii si sa meditam la toate binefacerile Domnului...si Slava LUI ca ai reusit sa faci acest lucru.
Te imbratisez !

cella spunea...

Greu merge Monna insa ... merge ;))

Si eu te imbratisez ;)