duminică, 30 decembrie 2012

sunt legat de Tine prin jurământ

"Pentru dirijor. 
De cântat ca şi „Porumbel din stejari îndepărtaţi“. 
Un mihtam al lui David compus pe vremea când a fost prins la Gat de către filisteni.

4 În Dumnezeu, al Cărui Cuvânt îl laud, în Dumnezeu mă încred şi nu mă tem! 

Ce poate să-mi facă un muritor?
..
8 Tu cunoşti numărul pribegiilor mele; pune-mi lacrimile în burduful Tău! 

Să nu fie ele oare în cartea Ta?
9 Duşmanii mei vor fugi când voi striga! Ştiu un lucru: că Dumnezeu este de partea mea. 

10 În Dumnezeu, al Cărui Cuvânt îl laud, în Domnul, al Cărui Cuvânt îl laud, 11 în Dumnezeu mă încred şi nu mă tem! 

Ce poate să-mi facă un muritor?

12 Dumnezeule, sunt legat de Tine prin jurământ; de aceea Îţi voi aduce jertfe de mulţumire, 13 căci mi-ai izbăvit sufletul de la moarte şi picioarele de poticnire, ca să pot umbla înaintea lui Dumnezeu în lumina celor vii." Psalmul 56
http://www.flickr.com/photos/17866838@N05/5495273372/sizes/l/

2 comentarii:

Livius spunea...


Cand este Domnul de partea noastra, oare ce ne pot face oamenii?

El ne-a dat Numele Lui ca un Turn de sacapare, in vreme de stramtorare.

La multi ani, in... anii care vin.
















cella spunea...

La multi ani si dumneavoastra!

Oamenii nu ne pot face nimic cand suntem adapostiti in El.