marți, 17 iunie 2014

e nevoie de o rugaciune - cei trei băieţi răpiţi din West Bank

Din 12 iunie 2014, urmăresc ştirile despre cei trei băieţi israelieni răpiţi din West Bank şi anume Gilad Sha'er (16), Naftali Frenkel (16) care are cetăţenie israeliano-americană şi Eyal Yifrah (19). Aseară, am urmărit un interviu dat de mama lui Naftali Frenkel şi nu am putut să nu remarc calmul ei în situaţia dată.

IDF - ul şi toată armata îi caută pe cei trei. Între timp însă poporul merge la rugăciune şi se roagă pentru ca cei trei copii să se întoarcă la casele lor cu bine.

Pot şi eu să înalţ o rugaciune pentru cei trei adolescenţi şi familiile lor. 
Pot şi eu să fiu parte la minunea salvării lor. 
Pot şi eu să mă rog Dumnezeului lui Avraam, Isaac şi Iacov să îşi pună mâna peste cei trei şi să îi protejeze, salveze şi redea familiilor lor.

O declaratie de presa din partea celor trei familii.

Niciun comentariu: