luni, 21 decembrie 2009

am viata, .... am viata din belsug, ... pulsez de viata ...

Am descoperit un citat a Sfantului Irineu "Slava Lui Dumnezeu este omul plin de viata".
Prima data cand l-am citit m-am gandit ... iii ce mai voia si nenea asta sa spuna? Da, slava Lui Dumnezeu se vede prin viata mea, prin natura, prin ceilalti oameni...
... "Omul plin de viata". Adica cand viata pulseaza in mine, cand inima mi-i plina de bucurie, cand am pace si simt ca zbor sau ca orice munte poate fi mutat si simt ca explodez de atata viata ce pulseaza in mine, atunci se vede Slava Lui Dumnezeu in mine ...
Si am analizat scurt ultima perioada si numa pulsand de viata nu am fost. Am lasat ingrijorarea sa imi fure bucuria, am lasat nemultumirea sa mai clocoteasca un pic, am lasat amaraciunea sa fiarba, am lasat neirtarea sa isi mai faca lucrarea, am luat poverile altora si am crezut ca-s eu mama ranitilor vrand sa le duc ... dar m-am prabusit ....
Ma cred plina de viata si de fapt sunt o mumie miscatoare ...
"Pazeste-ti inima mai mult decat orice, caci din ea ies izvoarele vietii " Proverbe 4:23
"Imi vei arata cararea vietii; ianinatea fetei Tale sunt bucurii nespuse, si desfatari vesnice in dreapta Ta" Psalmul 16:11
"In El era viata, si viata era lumina oamenilor" Ioan 1:4
"Veniti la MIne ca sa aveti viata!" Ioan 5:40
"Vestiti norodului toate cuvintele vietii acesteia" Fapte 5:20
"Eu am venit ca oile Mele sa aibe viata, si s-o aibe din belsug" Ioan 10:10.
"Cine crede in mine, din inima lui vor curge rauri de apa vie" Ioan 6:48
Ajung din nou la inima. Mi-i inima grea cu griji, cu teama zilei de maine, cu griji pentru cei dragi, cu temeri pentru viitor ... si uite asa incet, incet ... ingrijorarea pare stapana casei in inima mea si ... bucuria a plecat, pacea e haaaaaat departe, .... nu am somn, ma inbolnavesc de tot felul de boli, nu ii las pe altii sa ma ajute ca ... is prea mandra sa recunosc ca-s vai de cozonacul meu ... si ma tarasc crezand ca am viata si spunand si altora asta cand ei vad clar cat sunt de lesinata ...
Da, cred in Dumnezeu ... dar ce e cu izvoarele alea de apa vie? Cred in Dumnezeu pentru ca ... trebuie sa cred in ceva? Cred in El cand mi-i viata atarnata de un fir de par despicat? Cred in Dumnezeu acum ca vine Craciunul si no, ca tot omul ... trebuie sa fiu in rand cu lumea. Unde-s izvoarele alea de apa vie? Nu cumva curge apa moarta? Le-am lasat sa moara?
Doamne, Tu ai venit ca eu sa am viata si nu una asa tarata pe burta, nu una de mantuiala ci una din belsug, una de bucurie, de pace, una ce pare nebuneasca si eu ce fac? Mi-am lasat inima nepazita, mi-am lasat izvoarele sa moara, nu mai am bucurie, belsugul de viata ... pare amintire vaga ... vocea Ta pare neclara si destul de soptita printre griji si alte tipate ce imi atrag atentia ...
"Slava Lui Dumnezeu este omul plin de viata".
Da, ... poate ca sunt in coma, poate ca sunt vlaguita dar nu se mai poate asa, ma-ntorc la Tine, vreau viata ce vine din Tine, vreau sa curga viata Ta prin venele mele, vreau ca viata ce vine din Tine sa pulseze in inima mea, vreau sa am din nou bucuria Ta chiar de asta inseamna razboi cu mine, chiar de asta inseamna sa par dusa cu pluta, chiar de imi sta Iadul impotriva eu cred in Tine. Cred ca Tu ai venit sa imi aduci viata si nu o viata oricum ci una din belsug, adica sunt bogata in viata, sunt bogata in bucurie, bogata in pace, bogata in dragoste ce vine din Tine. Si, da ingrijorarile sunt tot aici insa Ti le dau Tie. A Ta e ziua de maine, a Ta e clipa urmatoare, iti dau Tie, iti spun Tie necazul, durerea, tradarea, suferinta, impart cu Tine pustiul, desertul sufletului si muntii par a se muta, si imposibilul Tu-l faci posibil, si norii se risipesc ....
Am viata, am belsug de viata din Tine, nu stiu cum insa stiu ca s-a facut transfuzie de viata ... si viata ce pulseaza in mine acum e din Tine ... am bucurie, am pace, inima mea canta, danseaza, pluteste ...
Vreau sa se vada slava Ta in viata mea, vreau sa pulseze viata in mine, vreau sa-mi pazesc inima si sa nu-mi mai las plinatatea vietii furata ...
Sunt vie! Am viata! Pulsez de viata! Dansez, cant, iubesc, .... traiesc!


4 comentarii:

Tafnat_Paeneah spunea...

În El era viaţa, şi viaţa era lumina oamenilor.

cella spunea...

gata viscolul? ;))

Katty spunea...

Bine spus...Sincer ai reusit sa-mi aduci un zambet pe buze astazi si sa-mi amintesti de promisiunile lui Dumnezeu. GBU!

Luminita Ciuciumis spunea...

astepti minuni si tu esti una dintre ele...multumesc pt ca onorezi slujirea noastra.fii binecuvantata!