luni, 9 iulie 2012

Te aştept: intră - Vasile Voiculescu

Doamne, inima nu mi-e buna de nici o treaba,
Prea am tinut-o in piept de podoaba!
N-am pus-o la lucru, n-am dat-o la scoala; 
Am crutat-o, si mi-a ramas nepriceputa, goala!

Am crescut-o mai rau ca pe printese,
Nu staruie-n nimic, nu coase, nu tese!
Voinica, se plange ca oboseste indata,
Inima fara de rost, inima rasfatata!

Credeam ca sa trebuie poetii
Sa-si poarte inima mai presus de greul vietii!
Dar, iata, acum mi-e plina de toane si nazuri,
Sta numai de dragoste, imi face doar necazuri!

...Doamne, eu nu mai izbutesc s-o indrept
Numai Tu singur de-acum poti...te astept!
Intră, Doamne, acolo, la ea în piept.
Imagine primita pe e-mail.

6 comentarii:

Tafnat_Paeneah spunea...

Dar, iata, acum mi-e plina de toane si nazuri,
Sta numai de dragoste, imi adună-n Cer comoară de haruri...!
Și dacă-i așa de pricepută,
Doamne împarte-o în mii de iubiri dăruite
Să-i aprindă și pe cei cu inimi adormite!

Alex spunea...

Minunate versuri!

cella spunea...

Insa eu cred ca Domnul stie ca inima e numa NAZURI ... si apoi, numai El stie cum sa o modeleze.

cella spunea...

Imi plac poeziile lui Voiculescu ...

Oana spunea...

"Intră, Doamne, acolo, la ea în piept" ... m-au emoţionat versurile...

cella spunea...

e un vers de abandon ..