duminică, 2 septembrie 2012

multumesc!

"1 Inima mea este pregătită, Dumnezeule; voi cânta şi voi suna din instrumentele mele.

Trezeşte-te, suflet al meu!

2 Treziţi-vă, harfă şi liră! 

Voi trezi zorii.

3 Doamne, Te voi lăuda printre popoare, Îţi voi cânta printre neamuri.

4 Căci îndurarea Ta este mai înaltă decât cerurile, iar credincioşia Ta trece de nori!

5 Fii înălţat, Dumnezeule, mai presus de ceruri şi fie slava Ta peste întreg pământul!" Psalmul 108:1-5

Chiar daca nu stiu sa cant la harpa si lira, tot pot sa cand Domnului meu. Pot sa ii multumesc, sa Il laud ...

Tata vreau sa iti multumesc ca ai fost cu mine saptamana care a trecut, in bucurii si incercari.

Multumesc pentru sanatate, hrana, apa, imbracaminte si incaltaminte, pentru perna de sub cap, pentru ca am cu ce ma acoperi cand ma asez in pat. 

Multumesc pentru familia mea.

Multumesc pentru prieteni, amici, cunoscuti.

Multumesc si pentru ce-i ce-mi fac stomacul sa se stranga ca intr-o menghina ... Stii Tu de ce sunt langa mine.

Multumesc pentru serviciul ce il am - il am de la Tine.

Multumesc pentru minunile din saptamana asta ... la unele am exclamat: wow si la unele poate numai am zambit.

Multumesc pentru rugaciunile ascultate!

Multumesc ca esti langa mine si iti pasa de fiecare stare, de mersul fiecarei celule din corpul meu.

Multumesc pentru ca la cruce, la Golgota, prin sangele Fiului Tau, Isus Christos (Yeshua Ha Mashia), m-ai infiat si sunt fiica Ta.

Multumesc ca m-ai cautat, m-ai gasit, m-ai ajutat sa te vad, cunosc, iubesc, sa ma las iubita si ai pus in mine Duhul Tau. 

Multumesc pentru abilitatile ce mi le-ai dat.

Multumesc pentru soarele frumos si tomnatec ce straluceste frumos in dimineata asta. 

Multumesc si pentru racoare.

Multumesc ca mi-ai poruncit sa am o zi de odihna, o zi de multumire, o zi in care sa vin sa ma decontectez de multele-mi probleme si idei si sa ma focalizez pe Tine. Sa nu uit cine esti Tu si cine sunt eu. 

Multumesc pentru Cuvantul Tau - e candela pentru picioarele mele. Uneori mi-as dori sa am un far deasupra capului insa Tu vrei sa vad pe unde merg si imi e de ajuns.

Multumesc pentru cantecul pasarilor, pentru zborul lor ce imi aduce zambetul pe buze, pentru greierii adormiti pe sub frunze si care tresar infiorati de racoarea zilei.

Multumesc pentru pisica enervanta ce cauta atentie si mi se incurca printre picioare ... vrand si dorind atentie. 

Multumesc ca esti cu mine aici ... si esti cu mine in orice clipita sau miliardime de secunda din viata mea.

Multumesc ca atunci cand ma paste sau ameninta primejdia Tu vii in ajutorul meu, inarmat si in fruntea cetelor de ingeri .... Multumesc ca ma stiu si ma simt in siguranta sub protectia Ta.

Multumesc!

8 comentarii:

l spunea...




Desi pare neobisnuit, dar trebuie sa multumim Domnului si pentru ca pune in noi gandul multumirii. El toate lucrurile le face frumos.

Domnul sa primeasca jertfa ta de multumire, si sa iti dea tot ce-ti doreste inima.

cella spunea...

Da, gandul multumirii tot de la El vine!

Amin!

Livius spunea...


Iarasi nu am semnat mesajul de sus, de aceea il semnez acum.

cella spunea...

;) M-am prins eu cine era in spatele comentariului ;)).

O duminica binecuvantata sa aveti!

A.Dama spunea...

Trebuie sa marturisesc ca am fost tentata sa citesc in diagonala.
Dar am biruit repede tentatia, si am luat cuvant cu cuvant, rand cu rand si am rostit multumirile tale si in dreptul meu.
Multumesc. :)

cella spunea...

Uneori te invidiez ca poti spune atat de multe in atat de putine cuvinte .. . insa multumesc Domnului pentru ce mi-a dat si multumesc si pentru tine ;)

Oana spunea...

Mulţumesc pentru cele ce scrii...

cella spunea...

Apoi Oana draga ... Tata e "vinovat" ;)) de ceea ce scriu ;)