duminică, 9 septembrie 2012

strig catre Tine

Pentru dirijor. De cântat cu instrumente cu coarde. Al lui David.

1 Ascultă, Dumnezeule, strigătele mele! Ia aminte la rugăciunea mea! 

2 Strig către Tine de la capătul pământului cu inima mâhnită: „Du-mă pe stânca care este mai înaltă decât mine!“ 

3 Căci Tu eşti adăpostul meu, turnul meu cel tare împotriva duşmanilor. 

4 Aş vrea să locuiesc în cortul Tău pe vecie, să mă ascund la adăpostul aripilor Tale. 

Sela
 
5 Tu, Dumnezeule, mi-ai ascultat jurămintele; Tu mi-ai dat moştenirea celor ce se tem de Numele Tău. 

6 Adaugă zile la viaţa regelui! Fie-i anii cât veşnicia!

7 Fie să troneze veşnic în prezenţa lui Dumnezeu! Pune îndurarea şi credincioşia să vegheze asupra lui!
 
8 Atunci voi cânta Numele Tău pe vecie şi-mi voi împlini jurămintele zi de zi.

Niciun comentariu: