luni, 24 septembrie 2012

ziua aceea

"9 În ziua aceea se va zice: «Priviţi! Acesta este Dumnezeul nostru! Am nădăjduit în El, şi El ne-a mântuit! Acesta este DOMNUL în Care ne-am pus nădejdea! Să fim veseli şi să ne bucurăm în mântuirea Sa!»" Isaia 25:9

Cand e ziua aceea? 
E ziua cand va reveni Mesia. 
E ziua cunoscuta ca sfarsitul lumii. 

Pe cine astept?
In cine nadajduiesc?
In cine mi-am pus nadejdea si increderea?
Il cunosc pe Domnul?
Nu sa stiu despre El de la altii, din auzite ... 
M-a interesat dincolo de auzite?

Versetul asta e legat de Luca 1:68-69 " 68 „Binecuvântat să fie Domnul, Dumnezeul lui Israel, pentru că a venit în ajutor şi Şi-a răscumpărat poporul! 69 El ne-a ridicat un corn al mântuirii16 în casa slujitorului Său David, ". 
Rascumparatorul Lui Israel si al omenirii a venit! 
Mantuitorul a venit! 
Mesia va reveni!

Isaia nu vorbeste numai profetic si ci poetic. El vede deja implinita profetia asta. Profetie legata de Isus, Mesia. El vede insa si "ziua aceea". Si "ziua aceea" o asteptam si noi.

O astept?
Sunt zile cand parca uit ca Domnul va reveni sa ma ia acasa. 
Nu pot sa nu ma intreb: stiu sa ma bucur de El? 
Isaia nu spune ca atunci, in ziua aceea, ca si robotii, vom fi setati sa ne bucuram si sa ne veselim. Pentru ca aici m-am bucurat de El si am fost vesela in prezenta Lui, atunci la implinirea profetiei, bucuria si veselia vor avea cote maxime, voi sti cum sa ma bucur pentru ca bucuria in prezenta Lui, nu va fi ceva nou pentru mine.

Astept acea zi?
Astept stand cu mainile in san?
Cum e asteptarea mea? 
Pasiva sau activa?

Niciun comentariu: