duminică, 17 februarie 2013

Oh Lord, our Lord

Te laud ca esti Dumnezeu! Da, pe Tine care esti Dumnezeul lui Avraam, Isaac si Iacov insa esti si Dumnezeul meu.
Te laud ca esti Creator. Esti Creator Suveran. Esti Suveran Atotputernic.
Te laud pentru perfectiunea creatiei Tale. Te laud pentru echilibrul din natura, pentru ca viata sa poata exista si continua.
Te laud pentru ca Tu stii cat cantaresc muntii si cata apa este in mari si oceane.
Te laud pentru viata ce ai adus-o pe pamant, Tu esti Viata, Tu esti Cel ce ai suflat in narile omului si el a devenit fiinta cu viata.
Te laud pentru dragostea si dorul dupa Tine ce Le-ai suflat atunci in om.
Te laud pentru intelepciunea cu care ai facut totul.
Te laud pentru scrisoarea Ta de dragoste pentru omenire - Biblia (Vechiul si Noul Testament - Tanach si Brit Hadashah).
Te laud pentru ca modul cum Te-ai revelat poporului Tau si celor ce au vrut sa Te cunoasca.
Te laud pentru ca esti Sfant, Sfant, Sfant.
Te laud pentru ca Te-ai intrupat, ai venit pe pamant, ai trait printre noi, ai murit si inviat.
Te laud pentru Duhul Sfant ce L-ai lasat in inimile celor ce cred in Isus - Yeshua.
Te laud pentru ca prin Isus - Yeshua ne-ai impacat cu Tatal.
Te laud pentru Isus - Yeshua ca a implinit promisiunile despre El, a fost jerfta perfecta pentru pacat.
Te laud pentru ca esti Pastorul Cel Bun.
Te laud pentru ca m-ai ajutat sa Te vad, cunosc.
Te laud pentru ca L-am acceptat pe Isus Christos - Yeshua HaMachiach ca Domn si Mantuitor, ca doar prin El am iertate pacatele si am viata vesnica.
Te laud pentru ca imi porti de grija.
Te laud pentru ca iti pasa de sentimentele si starile mele, de nevoile mele fizice, sufletesti, emotionale, spirituale.
Te laud pentru ca ma asculti.
Te laud pentru ca esti Vindecator, ca in Tine imi gasesc pacea si alinarea, ca in Tine pot sa ma ascund cand furtunile bat in mine.
Te laud pentru legile si poruncile Tale ce imi creeaza un cadru in care sa traiesc.
Te laud pentru ca meriti, pentru ca asa ai poruncit, pentru ca imi face bine sufletului meu.

2 comentarii:

livius spunea...

Te laud ca m-ai facut o faptura asa de minunata !!!

cella spunea...

Minunatele sunt lucrarile Tale Doamne al ostirilor si ce bine vede sufletul meu aceasta!