luni, 15 aprilie 2013

A.Dama - provocare la rugaciune!

Imi plac minunile. Imi place sa le vad in viata mea insa cel mai bine ... le vad in viata altora ... Minunile nu se fac cand vreau eu, cum vreau eu, cum imi doresc eu si cui ii doresc eu sa aibe parte minuni. Domnul le face in timpul Sau, cu instrumentele Sale, in modul pe care El Il alege, in timpul Sau. Minune e cand cineva este vindecat, eliberat, hranit, imbracat, mangaiat ....

A.Dama e unul din oamenii bandaj de dragoste din partea Domnului pentru mine. M-a rugat sa ma rog pentru ea si sa mai iau oameni langa mine care sa se mijloceasca pentru ea. Are nevoie de vindecare, de interventia plina de pace, mangaiere, intelepciune a Domnului in viata ei.

“Nu se vând oare două vrăbii la un ban? Totuşi, nici una din ele nu cade pe pământ fără voia Tatălui vostru. Cât despre voi, până şi perii din cap, toţi vă sunt număraţi. Deci să nu vă temeţi; voi sunteţi mai de preţ decât multe vrăbii” (Matei 10:29-31)." Stiu ca nu cade nici un fir de par fara ca Tata sa nu stie. Stiu ca nimic bun sau rau nu vine in viata mea fara ca El sa nu isi fi dat acceptul.

Va provoc sa veniti alaturi de mine in rugaciune si sa cerem indurare, intelepciune pentru medici, sa cerem Medicului care poate da vindecarea sa lucreze El prin oameni sau ingeri ..., sa aduca pacea ce vine din Isus peste inima si mintea A.Damei si sa ii dea putere si treaca si peste aceasta incercare.

6 comentarii:

Unknown spunea...

A.Dama, our God is not a piece of stone. He is a personal living presence. He stands face to face with you! Be in His strenght!

livius spunea...


Bine zici ! Domnul este in cunostinta de cauza, dar si in controlul oricarei stari de boala sau neputinta.
"Totusi, El suferintele noastre le-a purtat, si durerile noastre le-a luat asupra Lui, si noi am crezut...
...Pedeapsa care ne da pacea a cazut peste El, si prin ranile Lui suntem tamaduiti."
A.Dama nu se trece cu firea chiar asa usor, ea stie ca este in Mainile Lui.

cella spunea...

Oti draga,
A.Dama iti multumeste frumos si iti transmite salutari binecuvantate!

cella spunea...

Insa daca noi ii reamintim acum si suntem langa ea ... facem bine, nu? ;)

Oana spunea...

Gand bun pentru A.Dama si din partea mea...o continuare, in fapt, a gandului de ieri.
Imbratiseaz-o, rogu-te, pe A.Dama din partea mea si spune-i ca o iubesc. Atat. Stie ea de ce.

cella spunea...

Oana draga,
A.Dama iti multumeste frumos si iti transmite salutari binecuvantate!