sâmbătă, 13 aprilie 2013

Brennan Manning s-a dus ACASA!

Cu cativa ani in urma am descoperit o carte "Evanghelia Vagabonzilor"si apoi pe autorul acesteia, Brennan Manning. Am citit cele trei carti ale lui traduse in limba romana insa mi-am rugat prietenii din State sa imi aduca si de acolo in limba engleza din cartile lui. Tradus in limba romana mai gasiti: Semnatura lui Hristos si Copilul lui Ava.

Prin Brennan L-am descoperit pe Dumnezeu altfel ... am inceput sa Il iubesc pe Aba la un nivel intim, personal ... dincolo de teorie.

Mai inainte am gasit anuntul ca ... a plecat la Aba.
"It is with mixed emotions that we must tell you that on Friday April 12, 2013, our Brother Brennan passed away.
While he will be greatly missed we should all take comfort in the fact that he is resting in the loving arms of his Abba."

Fotografii de pe Facebook.

Niciun comentariu: