vineri, 5 aprilie 2013

nu pot intelege ....

Studiind scrisoarea de dragoste a Lui Dumnezeu am realizat cateva lucruri: sa cred in El, sa Il cred pe El pe Cuvant, sa ma incred in El si sa las informatia sa fie pusa in practica ca sa nu devin numai toba de carte. Isaia mereu si mereu vorbeste despre asta. Isus, in Noul Testament, clarifica multe din legile Vechiului Testament. A trebuit sa iau niste masuri drastice pentru mine si ... socante pentru cei de langa mine. Cumva ... am facut si fac curat in mintea si viata mea. Nu mi-a placut ce am gasit, nu mi-a placut cum imi arata viata privita prin ochii Lui Isus ... asa ca L-am rugat si Il rog sa ma ajute sa fac curat. Am inceput acest proces dureros si ... nu vreau sa ma dau batuta.

Ar trebui sa nu ma uit la oameni, sa nu ii judec, sa nu ma infurii cand sunt dezamagita de ei, cand vad nedreptate, lipsa de iubire, nesimtire,  ... dar pot?

Nu pot intelege cum poti sa iti dai cuvantul ca vei face ceva sau ca vei fi undeva si apoi ... te dezici total si vrei sa admit eu ca e mai bine ce vrei tu.
Nu pot intelege tertipurile care ma baga pe mine in belea ca sa iti fie tie bine, sa iti aduca bani, reputatie ...
Nu pot intelege discriminarea denominationala ce atinge cotele maxime ale urii si in acelasi timp sa te afisezi mare crestin. Nu e o contradictie in termeni?
Nu pot intelege vedetismul crestin.
Nu pot intelege de ce "vedetele" merita sa fie purtate pe brate, adulate, crezute pana la ultima litera si inflexiune a vocii, urmate pana la moarte, ... merita totul, ce e mai bun ...
Nu pot intelege cum poti vorbi mieros si bland cand e vorba de Dumnezeu insa cand iti amintesc de datoriile tale ce trebuie sa ti le indeplinesti sau platesti sa iei foc si sa nu te mai controlezi aruncand cu noroi in stanga si dreapta.
Nu pot intelege pasiunea cu care este desfiintat cineva care are curajul sa spuna lucrurile altfel, care are o alta opinie, care vrea sa traisca in afara sabloanelor.
Nu pot intelege cum unii manipuleaza sau se lasa manipulati fara a verifica, testa informatiiile ....
Nu pot intelege de ce unii ma plac numai daca renunt la standardele, ideile si valorile mele si le urmez pe ale lor.
Nu inteleg de ce unii ma considera prietena numai daca ii ajut pe ei sa urce mai sus, sa fie mai populari ...
Nu pot intelege multe ...

Am fost creata cu cu cap ce are creier si minte si capul nu a fost pus peste gat ca sa nu imi ploua in corp. Cred ca daca mi s-a dat cap cu creier si minte ... trebuie sa le folosesc, sa analizez, cercetez, ascult, sa iau propriile decizii indiferent de opinia celor din jur. Si ... mai cred ca daca tot ma numesc crestin - adica urmas a lui Christos, inseamna ca traiesc ca El, actionez ca El, ascult de cine asculta El, iubeste ce iubeste El si uraste ce uraste El.

5 comentarii:

livius spunea...


Well !!! un poet roman, probabil ca a fost bombardat cu acelasi tir de intrebari, ca ale tale, zicea intr-o poezie : ...nu cerceta aceste legi, devii nebun de le-ntelegi...

Lasand gluma la o parte, eu iti sugerez sa privesti la oameni ca la oameni. Adica Insusi Creatorul a spus odata ..." imi pare rau ca l-am creat pe om..."

Adica oamenii care sunt departe de Dumnezeu, se comporta asa cum bine zici. De aceea a venit Domnul Isus in lumea noastra ca sa transforme unii oaneni intr-o noua faptura, dupa chipul si asemanarea Lui.
Sa-ti mai spun un secret, dar ti-l spun codificat. "Nu toti cei ce se pogoara din Ierusalim, sunt evrei". In rest toate asa cum le-am stabilit.

cella spunea...

Da, ... uit ca cei ce se coboara din Ierusalim nu-s evrei ...

Asta nu e Alzheimer, nu?

Kostinush spunea...

Cei care sunt ziditi in Christos ,il vor vedea pe EL in tine iar tu la fel il vei vedea le EL in ei. Restul....balast..! :* Ai grija de tine.

cella spunea...

Tu Kos ... si eu am balast din belsug. Recunosc ...

kos spunea...

Pff....girl nu te lasa descurajata tinta noastra e Christos...:-*