joi, 5 martie 2015

când am strigat către Tine, Tu m-ai vindecat!

"Un psalm. Un cântec pentru dedicarea Casei. Al lui David.

1 Te voi înălţa, Doamne (Yahwe), căci m-ai ridicat şi n-ai lăsat să se bucure duşmanii mei de mine. 

2 Doamne (Yahwe), Dumnezeul (Elohim) meu, când am strigat către Tine, Tu m-ai vindecat. 

3 Doamne (Yahwe), Tu ai ridicat sufletul meu din Locuinţa Morţilor; m-ai adus la viaţă din mijlocul celor ce se coboară în groapă. 

4 Cântaţi Domnului (Yahwe), voi credincioşii Lui, şi lăudaţi aducerea-aminte a sfinţeniei Sale! 

5 Mânia Lui ţine numai o clipă, dar îndurarea Lui ţine o viaţă întreagă. Deşi plânsul poate înnopta cu mine, dimineaţa soseşte bucuria. 

6 Când îmi mergea bine, ziceam: „Nimic nu mă va clătina vreodată!“ 

7 Doamne (Yahwe), prin bunăvoinţa Ta întărisei muntele meu, dar, când Ţi-ai ascuns faţa, m-a cuprins frica. 

8 Doamne (Yahwe), către Tine strig, la Stăpânul caut îndurare. 

9 Ce câştig este de pe urma morţii mele, atunci când mă cobor în groapă? Poate să Te laude ţărâna, poate ea să vorbească despre credincioşia Ta?

10 Ascultă-mă, Doamne (Yahwe), şi îndură-te de mine! Fii Tu, Doamne (Yahwe), ajutorul meu! 

11 Mi-ai prefăcut bocetul în dans, mi-ai înlăturat sacul de jale şi m-ai încins cu veselie, 12 pentru ca să-Ţi cânt slava şi să nu fiu mut! 

Doamne (Yahwe), Dumnezeul (Elohim) meu, veşnic Te voi lăuda!" Psalmul 30

Niciun comentariu: