vineri, 20 martie 2015

era cât pe ce să devin afiş

Ieri, era cât pe ce să devin afiş. Traversam o trecere cu patru benzi. M-am asigurat si am început să trec. Pe banda a doua însă venea o maşină care nu avea nici o intenţie să frâneze. M-am oprit în dreptul maşinii de pe prima bandă şi am aşteptat să treacă şoferiţa grăbită. Această însă a oprit într-un final ... pe la jumătatea trecerii. Vorbea şi gesticula în maşină. Am grăbit pasul şi am trecut repede. M-am gândit că nu îi ţin frânele sau nu îi sunt cauciucurile prea bune pe carosabilul umed.

Am întors capul după ce am trecut de ea şi ... am descoperit de ce nu a putut pune frână. Avea o potaie în maşină care era pe la pedale şi care o încurca la picioare. După ce a oprit, potaia stătea fericită în braţele stăpânei iar aceasta o pupa cu mare patos.

Cred cu tărie că locul potăilor şi al mâţelor este afară, în curte, unde aleargă după şoareci, muşte şi vrăbii.

Niciun comentariu: