sâmbătă, 6 octombrie 2012

puterea crucii

5 comentarii:

Anonim spunea...

Trec adesea pe aici. Iti multumesc pentru ceea ce scrii. Te rog, daca poti si vrei, sa ma ajuti intr-o problema. Am si eu un blog si nu stiu de ce, de la o vreme, nu-mi mai pot accesa tabloul de bord si deci nu mai pot face postari noi. Dupa logare ma trimite undeva la tabloul de bord de la Blogger. Blogul meu e conceput tot pe Blogspot. Nu stiu ce trebuie sa fac. Ar trebui sa actualizez ceva, sa schimb vreun link? Multumesc pentru ajutor. Daca nu, pot sa te inteleg.

cella spunea...

Maine o sa ma uit pe blogger sa vad ce zice. Si mie imi mai face asa si ... acum nu stiu sa iti spun ce comenzi sa dai ... dar ma uit. Promit.

cella spunea...

Anonim,

ieri m-am uitat pe bloger si ... nu am inteles de ce nu te lasa sa postezi.
Incearca sa mai pui un link, intra in setari si mai schimba ceva ... poate isi da drumul ;))
Succes! Si ... sa imi spui daca a mers.

Anonim spunea...

iti multumesc. nu pot sa fac absolut nimic. de fapt, acum am observat ca nu pot intra nici in profil daca as vrea sa schimb ceva. in incercat in toate felurile in care m`am priceput. nici macar nu mai stiu cum sa numesc problema pentru a cere ajutor. daca intru la setarile contului ma invirt in cerc, la confidentialitate, de asemenea. solutia ar fi sa`mi fac un alt blog si`mi este groaza. am mai patit inca o data asa cu el, prin luna mai, si atunci nu stiu cum anume, tot click`aind, am reusit sa intru in tabloul de bord cind nici nu ma asteptam. multumesc, oricum. :)

cella spunea...

Fa un back up la ce ai pana acum si ... daca trebuie sa faci un alt blog, efectiv importi cu ce ai deja si ... gata ;))