sâmbătă, 13 octombrie 2012

The Cannibal Warlords of Liberia

Catalin, nepotul meu, mi-a trimis un clip si mi-a scris ca neaparat trebuie sa ma uit la documentarul ce mi-l trimite. Am vazut atunci numai cateva secvente, insa ... aseara m-a intrebat daca am vazut clipul, daca m-a impresionat finalul ...

In zilele noastre, in Liberia, traiesc canibali. Oamenii de acolo au o viata greu de inchipuit. Prostitutie, droguri, violuri, canibalism, razboi, malarie .... intr-o tara construita cu ani in urma pe principii crestine. O tara  ce a "exportat" sclavi pentru America. Numai ca fostii sclavi s-au intors "acasa" facand sclavi pe conationalii lor ... asa cum au invatat in "tara tuturor posibilitatilor".

Clipul are un limbaj colorat insa in mijlocul iadului - cum spune si reporterul - gasesti franturi de rai. Christos are puterea sa scoata de acolo oamenii si sa ii schimbe.

Nu il recomand celor ce traiesc intr-o lume iluzorie ci celor ce cred ca Christos poate scoate oamenii din iad si sa ii aduca la viata dandu-le viata.

Niciun comentariu: