vineri, 1 martie 2013

binecuvantari de poveste!

Calendaristic vorbind ... a venit primavara. M-am tot gandit ce sa va urez, ce cuvinte sa imbin insa imi staruie altceva in minte ca si urare pentru toti cei ce vizitati "locsorul acesta" in care se asteapta minuni. In loc de cuvinte frumos si duios mestesugite, vreau sa va binecuvant cu aceeasi binecuvantare pe care preotii trebuiau sa o rosteasca peste poporul Israel.
"4 Ascultă, Israele! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn.

5 Să-L iubeşti pe Domnul, Dumnezeul tău, cu toată inima ta, cu tot sufletul tău şi cu toată puterea ta. 

6 Iar cuvintele acestea, pe care ţi le poruncesc astăzi, să le păstrezi în inima ta. 

7 Să le întipăreşti în mintea copiilor tăi şi să vorbeşti despre ele când vei fi acasă sau în călătorie, când te vei culca sau când te vei trezi. 

8 Să ţi le legi de mâini ca semn de aducere-aminte şi să ţi le fixezi pe frunte. 

9 Să le scrii pe uşorii caselor tale şi pe porţile cetăţilor tale. " Deuteronom 6:4-9

Sa fiti binecuvantati cu binecuvantari de poveste!







Imaginile le-am primit pe e-mail.

2 comentarii:

livius spunea...



Thanks !!!Daca nu iti trimitem noi flori, ne surprinzi tu cu ele. Multumim !!!

PS. Mi-e frica sa scriu mai mult ca ma ocaraste Sora Rodica. Nu-s eu chiar asa..."urat" ca sa inspaimant lumea.

cella spunea...

Eu va provoc sa nu va fie frica de Rodica ;). Si apoi nu sunteti "urat" ci unul drag ;)