vineri, 29 martie 2013

Thief - Third Day


Sunt un hot, un ucigas,
Urcand acest deal singuratec
Ce am facut? Nu imi aduc aminte.
Nimeni nu stie nici ce simt;
Si stiu ca timpul meu se va sfarsi curand

A trecut asa de mult, atat de mult timp
De cand traiam in pace si liniste
Acum sunt aici, la destinatia mea,
Cred ca lucrurile toate lucra pentru un bine;
Si stiu ca timpul meu se va sfarsi curand.

Cine-i acest om? Acest om alaturi de mine,
Ei il numesc Regele Iudeilor.
Nu, ei nu cred, ca El e Mesia,
Dar, cumva eu stiu ca e adevarat.

Ei rad de el batjocorind
Il lovesc pana sangereaza
Il tintuiesc pe crucea colturoasa,
Si Il ridica, da, Il ridica alaturi de mine.

Timpul meu e pe sfarsit, incet ma sting,
Dar eu merit ce primesc,
Isuse, cand vei fi in imparatia Ta,
Ai putea te rog, te rog, aminteste-ma.

El, se uita la mine, inca rezistand,
Si lacrimi cad din ochii Lui,
Si-mi spune: Adevar iti spun,
Azi, da, tu vei trai cu Mine in paradis...

Si stiu ca timpul meu se va sfarsi curand, da timul meu, se sfarseste curand,
Si stiu ca paradisul, paradisul e aproape.

Niciun comentariu: