vineri, 22 martie 2013

pray for Julie!

Ieri dimineata am vazut un mesaj ce mi-a atras atentia: Pray for Julie! Mi-am zis ca nu prea stiu eu cine e Julie insa venea de la doua persoane cunoscute asa ca am citit mai multe informatii. Nu o stiu personal pe Julie insa ... cumva stiu familia ei. Este vorba de nora lui Beni Faragau.

Cred ca are in jur de 30 de ani si in septembrie 2012 a nascut un baietel. A fost diagnosticata cu cancer de gradul 4, un cancer foarte rar si deja e in procesul de chimioterapie. Mai multe detalii despre chimio, despre boala scrie Julie in jurnal http://www.caringbridge.org/visit/juliefaragau/journal

Haideti sa ne rugam pentru Julie, pentru familie ei, familia ei largita. Eu stiu si cred ca Domnul face minuni! Cred ca Domnul vindeca pentru ca asa s-a descoperit poporului Sau ca Yehovah Rafah (Exod 15:22-26)! Cred ca poate face boala sa stagneze zeci de ani!

Niciun comentariu: