joi, 9 februarie 2012

No Room For Mistakes



Oti m-a provocat sa ma uit la clipul asta si ... initial nu am inteles ce voia sa zica. Apoi insa am inteles ideea: primeau o a doua sansa.
Dar daca as fi eu in papucii lor, ce as schimba?
Cum ar arata viata mea daca mi s-ar spune: Ai o a doua sansa!

As canta mai mult?
As rade mai mult?
As admira stelele cantand la unison cu freamatul frunzelor simfonia infrigurata a diminetii?
As dansa de bucurie chiar si in mijlocul strazii?
As rade in hohote, cu lacrimi si din toata inima fara sa ma jenez de altii, fara sa imi fie teama ca imi stric imaginea?
As plange in hotote cand simt ca inima e rupta in bucati si imprastiata peste tot?

As manca fara sa ma uit la ceas, fara sa calculez caloriile?
As canta din toate puterile?
As face ce mi-ar fi placut sa fac insa ... din toate motivele mai mult sau mai putin stupide mi-am impachetat visele?

Cum ar arata viata mea daca mi s-ar spune: Ai o a doua sansa?
Dar a ta?

Si o melodie superba a unui om care cred ca cumva traieste a doua sansa.


2 comentarii:

Oana spunea...

Am vizionat și am izbucnit în plâns.
E normal? :(

cella spunea...

Da.
E normal.
Daca nu ai fost normala ai fi zis ca-i o prostie ...