duminică, 19 februarie 2012

Pastorul si pacea Sa!

Un psalm al lui David (scris si recitat in padurea Haret - 1 Samuel 22:5)
"Domnul este păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic. 

El mă culcă în păşuni verzi şi mă conduce la ape odihnitoare. 

Îmi înviorează sufletul şi mă călăuzeşte pe cărări drepte, datorită Numelui Său. 

Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii (vale intunecata - 1 Samuel 23:13, 28), nu mă tem de rău, căci Tu eşti cu mine, nuiaua şi toiagul Tău mă mângâie.

Tu-mi întinzi masa în faţa duşmanilor mei, îmi ungi capul cu untdelemn şi cupa mea este atât de plină. 

Cu adevărat, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele şi voi locui în Casa Domnului cât vor dăinui zilele (pe toata lungimea zilelor mele)!" Psalmul 23

"מזמור לדוד, ה MIZMOR LE DAVID, HASHEM
רעי לא אחסר ROI LO EJSAR
בנאות דשא ירביצני BIN-OT DESHE YARBITSENI
על מי מנחות ינהלני AL-ME MENUJOT YENAHALENI
נפשי ישובב NAFSHI YESHOBEB
ינחני במעגלי צדק למעך שמו YANJENI BEMA GUELE-TSEDEQ LE MA AN SHEMO
כי אלך םג GAM KI-ELEJ
בגיא צלמות BEGUE TSALMAVET
לא אירע רע, כי אתה עמדי LO-IRA RA KI ATA IMADI
ומשענתך שבטך SHIBTEJA UMISH ANTEJA
המה ינחמני HEMA YANAJAMUNI
תערך לפני TA AROJ LEFANAY
שלחן נגד צררי SHULJAN NEGUED TSORERAY
דשנת בשמן ראשי DISHANTA BASHEMEN ROSHI
כוסי רויה KOSI REVAYA
אך טוב וחסד ירדפוני AJ TOB VAJESED YRDEFUNI
כל ימי חיי KOL-YEME JAYAY
ושבתי בבית ה' לארך ימים VESHABTI BEBET HASHEM LEOREJ YAMIM"

David a cantat / scris / recitat despre Domnul, Dumnezeul lui Avraam, Isaac si Iacov, Pastorul Cel Bun care  aduce pacea. Pacea vine in urma unui razboi. Pacea pe care o aduce El este pacea care distruge autoritatea atasata haosului.

Niciun comentariu: