duminică, 6 octombrie 2013

Te iubesc Aba!

A mai trecut o saptamana ... cu bune si rele, cu gripa, dureri de cap, pastile, ceaiuri, suparari, lacrimi ...

Dar, astazi e ziua intai a saptamanii. E zi de bucurie! E zi de lauda! E ziua in care imi reconectez toata fiinta in si cu Creatorul meu, cu Cel ce a carui Nume este Domnul Ostirilor, cu Cel ce este Sfantul Lui Israel, cu Cel ce imi este Tata.

Aba multumesc pentru cutremurul de 5.5 grade pe scara Richter de azi dimineata, pe la 4.37. L-ai ingaduit, era in planul Tau.
Multumesc pentru ca orice miscare  a fiecarei particule din universul acesta este in atentia Ta, este ingaduit de Tine, are aprobarea Ta.
Multumesc pentru viata insa si pentru Viata ce o am din Tine, in Tine si prin Tine.
Multumesc pentru rascumparare. Multumesc ca m-ai ajutat sa Te gasesc, sa Te accept ca Domn si Mantuitor.
Multumesc ca m-ai ajutat sa simt, vad, aud, gust, pipai fragostea Ta.

Aba multumesc pentru bruma de afara ce da un farmec aparte acestui anotimp in care scot cu repeziciune hainele din dulapuri.
Multumesc pentru haine si dulapuri.
Multumesc pentru ca simt frigul.
Multumesc pentru ca simt durerea provocata de frig.

Multumesc ca vad, aud, simt, pot pipai, gustul inca imi e in alerta.
Multumesc ca pot canta.
Multumesc ca pot conecta informatiile cu ceea ce vad.

Multumesc pentru acest rasarit incendiar ce lumineaza totul intr-o aura frumoasa.
Multumesc pentru cum schimbi culorile in frunze si faci pentru mine tablouri naturale ce ma lasa cu gura cascata si cu sufletul aproape explodand de atata frumusete!
Multumesc pentru telina ce inca nu se da batuta si vrea sa isi tina frunzele veri.
Multumesc pentru gogosari si vinete.
Multumesc pentru nuci, mere, struguri, gutui ...
Multumesc pentru creativitatea ce ai pus-o in mine ca sa combin alimentele si sa gatesc tot felul de bunatati care provoaca papilele gustative sa treaca de la agonie la extaz.

Aba multumesc pentru zambetele ce le-am primit saptamana asta - conteaza asa mult.
Multumesc pentru mesajele de incurajare.
Multumesc pentru cei care au venit, m-au sunat, mi-au scris si m-au intrebat: ce faci? Din tonul vocii lor am stiut ca nu e numai complezenta ci chiar vor sa stie cum sunt si ce mai fac.
Multumesc pentru prieteni si amici.
Dar, multumesc si pentru cei care nu ma prea inghit.

Multumesc pentru dureri, incercari, necazuri, probleme. Am inteles ... cam greu, e drept, ca asa ma cresti, ma cioplesti / sculptezi si sunt in proces de transformare.
Multumesc pentru pasiunea de a trai si de a ma implica ce ai pus-o in mine.
Multumesc pentru curiozitatea de a sti mai mult, de a cunoaste, de a trece de suprafata si de a Te descoperi.

Multumesc ca ma inconjuri si infasori in dragostea Ta.
Multumesc ca imi umpli rezervorul de dragoste.
Multumesc ca imi dai pace cand furtunile par sa imi dezaxeze mintile.

Multumesc Aba pentru ca sunt a Ta si ca nimeni nu ma poate smulge din Mana Ta.
Te iubesc Aba!

Fotografii realizate de Vasile Silion si "furate" cu permisiune.

4 comentarii:

livius spunea...



Asa-i ca-i fain ? Domnul toate Le-a asezat frumos si cu rost. Ne-a dotat cu unul din cele mai minunate daruri, durerea pusa si functionala in organismul nostru. De nu ne-ar fi inzestrat cu diferite forme de durere ne-am abuza sarmanul trup. Si asa o facem, dar cand doare prea tare, facem o pauza sa cautam ceva leacuri. Ai grija cu atatea bunatati pregatite, ca si alea provoaca dureri !!!

Oana spunea...

Emotionanta, sublima declaratia ta de dragoste!
Insanatosire grabnica si temeinica, Cella! Cu drag.

cella spunea...

Durerea o recunosti ca si dar cand vezi pe altii ca nu simt la fel, ca se autodistrug pentru ca efectiv simtul durerii nu e la cotele "normalului".

Incep sa ma obisnuiesc cu durerea si cu darurile ... desi recunosc ca mai si cartesc :D

cella spunea...

Oana draga,
ma simt mai bine. Multumesc de urare;)

Cat despre declaratia mea de dragoste ... e una obisnuita ;)