marți, 1 octombrie 2013

Rascumparatorul

Traiesc intr-o lume in care nimanui nu pare sa ii pese de mine, in care sunt indemnata sa calc peste orice pentru ca sa imi implinesc scopurile, in care Carpe Diem e sloganul vietii. Am ales insa sa traiesc diferit. Sa cred ca am un pret, sa imi pese de cel de langa mine si sa gandesc bine ce alegeri fac pentru ca apoi urmeaza consecintele.

Un verset din Isaia 47 nu ma lasa sa merg cu studiul meu mai departe."Răscumpărătorul nostru – DOMNUL Oştirilor este Numele Său – este Sfântul lui Israel." (versetul 4) Informatia adusa de Isaia poporului vremii lui, adica acum vreo 2800 de ani, e perfect valabila si astazi, 01.10.2013.

Pot sa vad o informatie, pot sa citesc, pot sa o studiez, cred, accept. Am decis sa o las insa sa se imbibe in mine.
Am un Rascumparator si asta inseamna ca am un pret, ca nu sunt nimeni in drum, nu am lipita placarda "nu da nimeni doi bani pe tine".
Cineva e interesat de mine.
Cuiva II pasa.
Cineva e dispus sa plateasca pentru mine.
Cineva ma iubeste atat de mult incat e dispus sa plateasca pretul rascumpararii, eliberarii mele.

Acel Cineva este Domnul Ostirilor.
Nu numai ca II pasa de mie, ma iubeste, e dispus sa plateasca pretul pentru mine, vad ca e puternic, e Domnul Ostirilor!
Domnul Ostirilor este Numele Sau!

Domnul Ostirilor vine in fruntea cetelor de ingeri in ajutorul celor ce se tem de El.
E inarmat si are o armata de ingeri.
El e Cel ce ma rascumpara.
El e Cel ce ma cauta pe mine.
Mai mult de atat, El este Sfantul Lui Israel.
Este Dumnezeul lui Avraam, Isaac si Iacov.
Este Dumnezeul stramosilor mei.
Rascumparatorul este Dumnezeul meu!
El este Cel Sfant, Sfant, Sfant!

Ma uit la mine si nu-s perfecta, filosofia lumii si-a pus amprenta pe gandirea mea si cred ca nu merit nimic.
Dar, citesc din nou despre Cel ce e interesat de mine, Cel ce ma iubeste, Cel ce a platit pentru mine pretul rascumpararii, Cel ce m-a salvat, Cel ce m-a creat, Cel dintai si Cel de pe urma. Isaia Il descrie atat de amplu, plin de dragoste, indurare, har, dreptate, credinciosie incat sufletul meu prinde aripi si se desprinde de filosofia lumii.

Sunt a Lui!
Sunt o printesa!
Sunt o fiica a cerului.
Rascumparatorul meu e Viu!
Rascumparatorul meu e al meu si eu sunt a Lui!

Niciun comentariu: