miercuri, 18 decembrie 2013

El sta pe tron!

Am tendinta de a-mi lasa inima sa o ia la galop cand problemele vin, navalesc peste mine si imi fac viata un tsunami. Amnezia parca face ravagii si uit cine sunt, a cui sunt si cine e in control. De peste tot aud de explozii, conflicte, morti, boli, epidemii, razbunari, hotii la drumul mare, exploatare fizica, sexuala, emotionala, prostia se extinde ca o molima ... la tot pasul excalamatia: "ce a ajuns lumea asta!".

De la Isaia am invatat ca Domnul e in control. El sta pe tron. Poporul pleca in robie, babiloienilor le crestea faima, asirienii erau si ei pe acolo, persienii apareau si ei ca idee ... Dar, Domnul sta pe tron. E linistit. Nu Il surprinde nimic. Nu se foieste. Nu se agita.

El nu e om! El e Dumnezeu!

"10 În timpul potopului Domnul era pe tron; Domnul va trona ca împărat pe vecie. 11 Domnul dă tărie poporului Său. Domnul binecuvântează pe poporul Său cu pace." Psalmul 29:10-11

8 oameni de pe intreg pamantul sunt salvati in timpul potopului iar toti ceilalti pier. Cei din corabie plutesc incolo si incoace manati de vant si furtuna in timp ce Domnul sta pe tron. E linistit. E in control.

In lumea mea mica si marginita ma agit ca un Pepsi ... si uneori mai explodez.
Ma intreb: unde e Domnul?
Nu ma vede?
Nu ma aude?
Nu ii pasa?
Nu intervine?

El sta pe tron.
Are totul in control.
El vrea ca eu sa am incredere in El chiar daca totul pare ca se naruie, darama, sfarama, chiar daca planurile mele cad ca un castel de paie la o usoara adiere de vant.

El sta pe tron.
El e in control chiar daca mie mi se pare ca lumea a aluat-o razna.
El e in control indiferent de ceea ce cred eu.
El vrea ca eu sa am incredere in El si sa ma linistesc.
Taria si binecuvantarile vin de la El pentru ca El este Cel ce isi binecuvanta poporul.
El este Cel vesnic, Cel ce sta pe tron.

2 comentarii:

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Slava Domnului pentru ca este la carma vietii noastre!

cella spunea...

Si pentru ca El e la carma, eu ma pot bucura de ceea ce imi da!