duminică, 22 decembrie 2013

imi starnesti dorul dupa ACASA!

Am intrat intr-o noua saptamana insa azi e ziua mea de lauda si multumire. Azi nu vreau sa cer nimic, vreau numai sa multumesc.

Vreau sa ii multumesc Tatii (Aba) pentru ca e Suveran, imi poarta de grija, e credincios promisiunilor Sale, pentru ca a decis sa se reveleze, pentru ca desi e de necurins poate sa locuiasca si in inima mea.
Multumesc pentru statutul ce Il am in El.
Multumesc pentru sanatate, purtare de grija, apa si paine, bucate alese sau obisnuite, ciocolata si prajituri, haine si papuci, acoperisul de deasupra capului. Vreau sa ii mai multumesc pentru framantarile ce le trimite peste mine si nu ma lasa pana nu le dau de capat, pentru mustrari, boli, necazuri si binecuvantari.

Multumesc pentru ca mi-a dat minte ca sa pot invata, citi, scrie, gandi, relationa, iubi.
Multumesc pentru darul credintei.
Multumesc ca a pus in mine dorinta de a sti mai mult si mai mult si mai mult.
Multumesc ca nu ma lasa sa ma multumesc cu putin.

Multumesc ca saptamana asta m-a provocat sa citesc Cartea lui Enoh si ... sunt socata de multimea detaliilor despre Mesia si despre creatie.
Multumesc pentru cuvantul scris = Biblia insa si pentru Cuvantul intrupat.
Multumesc pentru ca ma provoaca sa sarbatoresc insa sa studiez in primul rand originile sarbatorilor, obiceiurile, traditiile si ritualurile.

Multumesc pentru promoroaca de afara care arata ca o imensa dantelarie facuta cu migala.
Multumesc pentru biserica / adunarea / comunitatea in care m-a asezat.
Multumesc pentru prietenii de aproape si de departe.
Multumesc pentru toti cei care se roaga pentru mine. Rugaciunile lor sunt ascultate.

Aba multumesc ca Fiul Tau (Isus Christos = Yeshua HaMaschiach) pregateste un loc si apoi va reveni sa ma ia ACASA.
Multumesc ca ma pregatesti si imi starnesti dorul dupa ACASA.
Multumesc!
He spreads the snow like wool and scatters the frost like ashes. Psalm 147:16 - Abundant Blessings

Niciun comentariu: