duminică, 1 decembrie 2013

Ziua Romaniei 2013!

Romanii de pretutindeni, azi, celebreaza Ziua Romaniei! Traiesc intr-un petec de pamant cu un relief diversificat si frumos, intr-un loc unde avem o paleta larga de culturi de cereale, legume si fructe. O tara bogata in carbuni, sare, lemn si altele. Insa bogatia cea mai mare e in oameni. Nu vreau sa comentez istoria ce am invatat-o la scoala insa vreau sa multumesc Domnului pentru ca a purtat de grija acestui petec de pamant. L-a facut frumos, roditor si bogat.

Vreau sa multumesc Domnului astazi pentru tara mea. Aici m-am nascut si sunt binecuvantata. Aici L-am cunoscut pe Dumnezeu si El mi s-a revelat, a facut minuni cu mine, in mine, pentru mine, langa mine. Nu pot sa spun ca am vizitat-o in lung si lat insa am studiat despre ea, am prieteni din diverse colturi ale Romaniei si sunt mandra de ea. 

Traiesc intr-o tara frumoasa care are insa si zone sarace. 
Traiesc intr-o tara binecuvantata de Dumnezeu cu oameni muncitori si harnici si care are in ea si oameni mai putin harnici. 
Am ales sa traiesc aici si sa cred ca si tara asta are un viitor ... desi acum nu prea se vede asta. 
Am ales sa traiesc aici fiind mandra de scoala romaneasca chiar daca acum invatamantul este in declin. 
Am ales sa traiesc aici si sa vreau sa raman aici dupa ce altii mi-au spus ca nu au incredere in mine sa ma lase sa le vizitez tara. 
Am ales sa traiesc aici, chiar daca economic vorbind nu e roza viata, sa muncesc aici si sa nu duc valorile cu care am fost inzestrata in alta parte. 
Am ales sa raman aici, nu dintr-un patriotism prost inteles ci pentru ca am gasit un loc de munca unde pot fi o binecuvantare daca las binecuvantarile ce le primesc de la Domnul sa mearga mai departe. 

Multumesc Domnului pentru oamenii de valoare din tara asta cu care ne mandrim mereu. 
Multumesc Domnului pentru cei care au luptat si si-au sacrificat viata pentru ca noi sa traim in libertate. Bunicii mei au ramas fara frati din aceasta cauza. 
Multumesc Domnului pentru libertatea religioasa din Romania.
Multumesc Domnului pentru oamenii care ii ridica si care spun cu indrazneala evanghelia.
Multumesc Domnului pentru acei dintre romani care aleg sa traisca conform Scripturii si care inoata contra curentului. 

Cred ca Domnul poate schimba Romania!
Cred ca petecul acesta de tara e in planul Domnului si nu L-a uitat.
Cred ca daca ma voi ruga pentru tara mea, daca voi lasa binecuvantarile ce le primesc de la Domnul sa mearga mai departe spre ceilalti, va fi spre binele nostru. 
Cred ca Domnul ingaduie greul, saracia si criza ca sa ne indreptam spre El, sa Ii cerem ajutorul, sa ne intoarcem la El cu toata inima, sa ne lasam idolii si vrajitoria si sa Ii slujim Lui. 
Cred ca Romania se va schimba daca vom cere o trezire spirituala pentru ea, daca ne vom lasa transformati de Domnul, daca vom lasa ca binecuvantarile ce ne sunt date sa mearga mai departe, daca vom lupta pentru ceea ce ne-a dat El. 
Indiferent de etnie, daca in certificatul nostru de nastere scrie Romania, atunci suntem responsabili de mersul tarii in care ne-a asezat Domnul pentru o vreme sau pentru toata viata. 

Cum sa nu fiu multumitoare cand inima imi tresalta cand aud: "Treceti batalioane romane Carpatii!", "Desteapta-te romane!", "Noi suntem romani" si alte melodii cantate cu patima de cantaretii nostri. 

La multi ani Romania! Fii binecuvantata!

3 comentarii:

livius spunea...

La multi ani, Cella !!!

A.Dama spunea...

La Multi Ani, Livius! :)

cella spunea...

La multi ani si dumneavoastra!