luni, 8 august 2011

Daca mi se ia tot, ce imi ramane?

Aseara am primit o provocare care suna asa: "Cum ar fi daca M-as atinge de tot ce ai? Cu ce ai ramane?" Imediat am inceput sa calculez ce am, ce sa imi ia ... si ce mi-ar ramane? 


Daca mi s-ar lua adapostul, serviciul, sanatatea, hrana de zi cu zi, prietenii ce mi-ar ramane? Viata. Si daca mi s-ar lua si viata, cu ce as ramane? Multi mi-ar spune cu nimic. Raspunsul insa e altul. As ramane cu Isus Christos. Si, nu aici pe pamant pentru ca viata mi-a fost deja luata. O vesnicie as fi cu Dumnezeu intrupat, cu Isus, cu Mesia care de dragul nostru a coborat jos pe pamant, a suferit, murit, inviat si s-a inaltat.


E usor sa vorbesti despre Dumnezeu. Da, saracul Dumnezeu ... El e bun. Noi toti credem in El. Se mai indura de noi si ne da ploaie, soare, vant ... cumva ajungem noi la El sau vom vedea ce va fi. Numai ca nu e asa. La Dumnezeu nu se ajunge oricum, pe oriunde, cum as vrea eu, cand as vrea eu si ... in conditiile pe care le pun eu. Nu se invarte Dumnezeu in jurul meu in nici un caz. Nici Pamantul nu se invarte, nici Soarele, nici celelalte planete, nici ceilalti oameni ... oricine as fi, oricat de vedeta as fi, m-as crede, as pretinde ca sunt. Oricat de mult mi s-ar inocula ca sunt importanta si ca trebuie sa imi stiu si sa imi cer drepturile nu pot uita ca nu sunt decat o faptura creata care are un Creator. Mai mult de atat, am viata pentru ca Cel mi-a dat-o inca nu a luat-o inapoi.


Actionez, functionez, mi se rotesc "rotitele" din creier dupa Legile Lui Dumnezeu. Si, pentru ca El e Cel ce conduce lumea, are niste legi dupa care traiesc ca vreau sa cred in El sau nu. Aleg sa le stiu, cunosc sau  aleg sa nu. Daca le stiu, cunosc, meditez, aplic atunci Il cunosc pe Cel ce tine totul in mana Sa, inclusiv pe mine. Daca nu, oricum traiesc in lumea Sa, respir pentru El imi da viata, mananc pentru ca El imi da putere sa muncesc ca sa am ce manca, imi da putere sa duc lingura la gura. Ca vreau sa cred sau nu, fara Dumnezeu eu nu pot trai. Si, la El nu pot ajunge oricum ci dupa cum stabileste El. Nu pot sari gardul, nu pot face smecherii, nu pot plati mita .... 


"În nimeni altul nu este mântuire, căci nu este sub cer nici un alt nume dat oamenilor, în care trebuie să fim mântuiţi! " Fapte 4:12. Isus, Mesia este singura Cale prin care pot ajunge la Dumnezeu. Il cunosc? Crezand in El primesc darurile Duhului Sfant. Le-am primit? Stiu asta? 


Daca mi se ia tot, ce imi ramane? Ce inseamna tot? Casa, masa, bani, pat, mancare, apa, familie, prieteni, resurse de orice natura, servici, inclusiv viata, ce imi ramane? As mai putea avea ceva? Da, credinta in Isus Christos (Mesia) care a spus: "Eu sunt calea, adevărul şi viaţa.Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine" Ioan 14:6.

Niciun comentariu: