vineri, 19 august 2011

strigat mut ... sau nu ...

Cum sa inteleg dragostea Lui Dumnezeu?


Cum sa accept ca Christos a murit din dragoste pentru mine? De ce m-a iubit?


Cum sa cred ca ma iubeste?


Cum sa cred ca nu e doar teorie, filosofie?


Cum sa Il las sa ma iubeasca?


Cum sa cred ca sunt frumoas/a cand sunt departe de standardele etalate in zilele noastre?


Cum sa cred ca sunt pretioas/a cand cei de langa mine nu pun mare pret pe mine? 


Cum sa cred ca sunt valoroas/a cand cunoscutii ma dau deoparte ca pe o masea stricata uitand de mine?


Crezi ca eu nu ma vad, nu-mi stiu valoarea?


Mi-i viata un iad!


Nu ma pot schimba!


Si chiar daca as face-o, la ce ar ajuta?


Nu am puterea sa ma schimb!


Sunt o epava, un dezastru social ... 


Ce-i numai bun pentru mine?


Retragerea din relatii, izolarea in carapacea mea ... 


Asa nu ranesc pe nimeni ...


Doar pe mine insami ...


Nu e nimeni sa ma poata scoate de aici!


Sunt intrebari si constatari pe care si eu le-am avut, uneori mai revin, ma mai lupt cu ele. Inainte de a aplica plasturele sau placa cu toate raspunsurile ... imi doresc sa ma gandesc putin la furtuna din inima si fiinta celui/celei care are curajul de a le exprima sau care le manifesta. 


I-am invidiat pe cei care nu au avut astfel de probleme. Pe cei carora le-a mers totul struna. Pe cei care n-au nici o problema ... de valoare, identitate ....


Eu mi-am gasit valoarea in Christos, in Dumnezeu. Nu mi-am gasit carja ci identitatea. Nu m-am destabilizat emotional ci m-am stabilizat. Nu am innebunit ci mi-am revenit la ceea ce intentionase Dumnezeu pentru mine. 


Raspunsurile le-am gasit la cruce, la Cel crucificat ... 

Te Veo
Te veo en los momentos de dolor
Te veo en la noche
Cuando en la vida se apaga el sol
Te veo en la luz
Te veo en la sonrisa y el amor
Te veo en mis sueńos
Veo tu mano guiándome
Siempre estás tú

Coro
Siento tu abrazo, tu expresión
Eres tan fiel y no hay razón
Que me haga dudar de tu corazón
Siento tu mano sobre mí
Siento tu amor y puedo oír
Tus palabras y tu voz
Siempre eres fiel

Te veo en el desierto y la aflicción

Te veo en el valle
Veo tu mano tapando el sol
Cubriéndome
Te veo en cada paso que yo doy
Te veo en mis planes
Veo tu mano guiándome
Siempre eres fiel 

27 de comentarii:

Livius spunea...

Ai pus atatea intrebari ca am crezut la un moment dat ca citesc psalmul 119. Prea multe ai pus dintr-o data, m-ai pierdut.
Apostolul Pavel spune: " Cand eram copil, vorbeam ca un copil,simteam ca un copil,gandeam ca un copil; cand m-am facut om mare, am lepadat ce era copilaresc.
Acum vedem ca intr-o oglinda cu chip intunecos, dar atunci vom vedea fata in fata. Acum, cunosc in parte, dar atunci voi cunoaste deplin, asa cum am fost si eu cunoscut pe deplin. 1 Corinteni 13:11-12.
Incercam sa ne dam raspuns la aceasta multitudine de intrebari, un lucru nu tocmai gresit, dar vom sfarsi intr-o mai mare confuzie.
Iata ce zice Pavel, marele apostol : ...nimeni nu cunoaste lucrurile lui Dumnezeu afara de Duhul lui Dumnezeu.....Si noi am primit Duhul care vine de la Dumnezeu, ca sa putem cunoaste lucrurile, pe care ni le-a dat Dumnezeu prin harul Sau. 1Cor.2:11-12
De ce ma iubeste Dumnezeu, de ce ma pretuieste, de ce m-a apropiat de El, sunt intrebari pe care nu mi le pun omeneste, pentru ca sunt lucruri care trebuie judecate prin Duhul lui Dumnezeu. "El (Mangaitorul) ma va proslavi, pentru ca va lua din ce este al Meu,si va va descoperi. Ioan 16:14
Faptul ca sunt un IUBIT/A a Domnului este o taina care ma umple de bucurie, dar si de pace.

"Cine cere, capata, cine bate, i se deschide, cine cauta, gaseste.
Luca 11:9.

cella spunea...

Cred ca e un Psalm 119 personalizat ...

Anonim spunea...

Ce adevar, Liviu! Oricat am incerca sa ne raspuntem raspunsul e la El ! Totusi eu cred ca El se bucura cand ne intrebam! Un prieten are obiceiul sa spuna: atata vreme cat te vezi in starea ta mizerabila, inseamna ca te compari cu ceva mai mult, inseamna ca il vezi pe Christos!

cella spunea...

Cred ca framantarile astea ale noastre sunt tanjiri dupa cer ... pe care le constientizam mai tarziu sau ... mai devreme.

Livius spunea...

Cumnatul meu, Stefan,il sti doar, avea tot atatea intrebari, si tot atatea neraspunsuri. Faptul ca voia sa intre in zona de intelegere a unor lucruri, stari, manifestari, ce nu tineau nici de intelectul nostru. nici de pregatirea noastra, dar nici de controlul nostru, prin gandirea lui logica, omeneasca, il umplea mai mult de confuzie. Venea cu mine la adunare. Nu putea pricepe de ce plingem cand ne rugam, cand cantam (mai ales eu), cand vorbeam din Cuvantul lui Dumnezeu. Nu putea pricepe de ce nu ma supar cand unele lucruri mergeau "pe dos". Nu a priceput, si pace, cum spunem noi ca-l iubim pe Domnul, ca doar nu il vedem, nu il auzim, nu-l intalnim etc.I-am explicat eu , dar lucrurile acesteaa trebuiau judecate diferit de simpla perceptie umana. I-am spus, roaga-te Domnului, dar sincer, sa faca lumina in inima ta. Sa-ti atinga inima, macar o data, ca sa vezi diferit. Minunea s-a intamplat, iar cand Domnul i-a atins inima, de-acum altii (parinti, sora, prieteni), nu-l intelegeau pe el. Bucuria noastra daca vine din lucrurile care ne inconjoara (aprecierea pritenilor, laudele trecatorilor, bani, succes),este de scurta durata, pana ne obisnuim, apoi ne trebuie ceva mai mult, si tot asa, dar daca bucuria noastra vine din implinirile noastre in cunoasterea Domnului, aceasta nu ti-o strica lucrurile care te inconjoare, chiar daca arr fi drept sa gandesti asa. Bucuria faptului ca NUMELE MEU este scris in Cartea Vietii nu mi-o poate strica nimeni, pentru ca nu-i de obarsie omeneasca, ci din Dumnezeu.
E lung pasajul, nu-l pot scrie aici, dar merita lecturat, Romani 8:28-39. O intelegere a acestui cuvant schimba radical prioritatile in viata noastra.

cella spunea...

"Noi ştim că toate lucrează împreună spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu, al celor ce sunt chemaţi în conformitate cu planul Său. Căci pe cei pe care i-a cunoscut mai dinainte El i-a şi hotărât mai dinainte să fie asemenea chipului Fiului Său, ca Acesta să fie primul născut dintre mai mulţi fraţi. " Romani 8:28-29

cella spunea...

Chiar, ce ar fi sa il provocam pe Stefan sa ne spuna el cum a primit raspunsurile ...
Il sun eu imediat ..

Livius spunea...

Cel mai mirat era cum de George si altii isi cheltuie timpul, banii, pe ei, sa mearga in Honduras, Moldova Mexic, si alte locuri, sa se ingrijeasca de niste persoane (copii, batrani, bolnavi, saraci), care nici nu apreciau efortul si cheltuiala lor. I-am spus ca odata ce va intra in familia Domnului toate acestea vin ca si ceva natural, as putea zice ca o mare placere. Normal, nu m-a crezut, dar acum, mai mult decat mine, tu poti sa spui ce ai vazut in Stefan.
Sigur, suna-l, scriei, va avea o deosebita placere sa vorbeasca despre transformarea pe care Duhul Sfant a facut-o in el. Mi-a ramas in minte figura lui cand era in apa, fiind intrebat de pastori despre credinta lui. Nu am cu mine o poza, dar sora mea sigur are, sa vezi acolo fericire.
El este doar un caz, dar noi avem o multime de exemple.

cella spunea...

Am vorbit mai inainte cu el.
Stefy deja a fost doua veri la rand in Moldova sa se cheltuie pe el pentru copii si bolnavi.
Sunt foarte curioasa ce va scrie el sau Dana ... sau el si Dana.

Oana spunea...

Mulţumesc, Cella...

cella spunea...

Cu drag ;)

Anonim spunea...

NU AI CUM SA O INTELEGI PENTRU CA INSUSI DUMNEZEU ESTE DRAGOSTE.

Anonim spunea...

2.
Cum sa accept ca Christos a murit din dragoste pentru mine? De ce m-a iubit?

CITESTE IOAN3;16.DE CE TEA IUBIT,PENTRU CA EL TEA CREAT.

Anonim spunea...

Cum sa cred ca ma iubeste?

PRIN FAPTUL CA A DAT PE SINGURUL SAU FIU PENTRU TINE SI PENTRU ORI CINE CREDE.

Anonim spunea...

Cum sa cred ca nu e doar teorie, filosofie?


SPUNEMI,DE UNDE VINE VANTUL?CE TINE PAMANTUL?

Anonim spunea...

Cum sa Il las sa ma iubeasca?

EL TE IUBESTE ORICUM,NU IUBESTE PACATUL TAU.EU CU CATIVA ANI IN URMA PUNEAM URMATOAREA INTREBARE:SPUNEMI CUM SALIUBESC CA SI EU VREAU SAL IUBESC...

Anonim spunea...

Cum sa cred ca sunt frumoas/a cand sunt departe de standardele etalate in zilele noastre?

MOISE OMUL LUI DUMNEZEU AVEA PROBLEME DE VORBIRE,ERA BALBAIT,IN OCHI LUI DUMNEZEU LUCRURILE STAU ALTFEL.

Anonim spunea...

Cum sa cred ca sunt pretioas/a cand cei de langa mine nu pun mare pret pe mine?


MARIA MAGDALENA NU A AVUT PRET IN OCHI OAMENILOR,TREBUIA OMORATA CU PIETRE DAR IN OCHI DOMNULUI AVEA PRET.

Anonim spunea...

Cum sa cred ca sunt valoroas/a cand cunoscutii ma dau deoparte ca pe o masea stricata uitand de mine

IN FIECARE DIN NOI DUMNEZEU A PUS CEVA CARE IN OCHI LUI ARE VALOARE,STI CUM IA NASTERE O PERLA?PRIN SUFERINTA, CU CAT SUFERINTA ESTE MAI MARE ,CU ATAT PERLA ESTE MAI PRETIOASA

Anonim spunea...

Crezi ca eu nu ma vad, nu-mi stiu valoarea?

SI EU SPUNEAM LA FEL,SI ISUS MIA ARATAT CA SUNT VALOROS PENTRU EL.

Anonim spunea...

Mi-i viata un iad!

IADUL ESTE INTUNERIC ,CAUTA LUMINA CE VINE DE LA DUMNEZEU,SI EU AM AVUT LUNI DE ZILE IN CARE NU AM DORMIT NOPTILE.

Anonim spunea...

Nu ma pot schimba!


NU AI SA POTI PRIN PUTERA TA,TREBUIE DOAR SATE INDEPARTEZI DE TOT CE ESTE RAU.

Anonim spunea...

Si chiar daca as face-o, la ce ar ajuta?

NU AI CUM SA FACI LUCRUL ACESTA DESPARTIT DE DUMNEZEU,TI SE VA UMPLE GOLUL DIN INIMA TA.

Anonim spunea...

Nu am puterea sa ma schimb!

STIU,NU TREBUIE DECAT SATI DESCHIZI INIMA PENTRU ISUS,SA CAUTI RELATIA CU EL.

Anonim spunea...

Sunt o epava, un dezastru social ... PENTRU DUMNEZEU NU,EL ARE PUTRE SA TE RIDICE SI SATI DEA STRALUCIRE.

Anonim spunea...

Ce-i numai bun pentru mine?
Retragerea din relatii, izolarea in carapacea mea ...
PUNETE PE GENUCHI SI ROAGATE CU SINCERITATE SATI ARATE DUMNEZEU CE ESTE BUN PENTRU TINE,IZOLAREA NU ESTE O SOLUTIE.

Asa nu ranesc pe nimeni ...


Doar pe mine insami ...


Nu e nimeni sa ma poata scoate de aici!ESTE UN SINGUR NUME:ISUS HRISTOS.AICI VEI GASI FERICIREA SI RASPUNS LA TOATE INTREBARILE TALE,VEI GASI VIATA ALINARE SI MANGAIERE PENTRU SUFLETUL TAU.

cella spunea...

Stefy,
multumesc foarte frumos pentru raspunsuri. Cu unele m-ai dat gata si pe mine ...
Fii binecuvantat!