vineri, 21 august 2009

I know the Master of the wind

My boat of life sails on a troubled sea
Whenever there's a wind in my sail.
But I have a friend who watches over me
When the breeze turns into a gale.

CHORUS:

I know the Master of the wind.
I know the Maker of the rain.
He can calm a storm, make the sun shine again.
I know the Master of the wind.

Sometimes I soar like an eagle through the sky
Above the peaks my soul can be found.
An unexpected storm may drive me from the heights
Brings me low, but never brings me down.

CHORUS:
He can calm a storm, make the sun shine again
I know the Master of the wind.




Barca vieţii mele navigheaza pe o mare tulbure
Ori de câte ori e vant in panzele mele.
Dar am un prieten care are grija de mine
Atunci cand o briza devine furtuna.


Il Ştiu pe Mesterul vântului.
Il ştiu pe Mesterul ploi.
El poate calma o furtună, face soarele sa straluceasca din nou.
Il Ştiu pe Mesterul vântului.

Uneori zbor ca un vultur prin cer
Deasupra varfurilor, sufletul meu poate fi găsit.
O furtuna neaşteptata ma poate conduce de la inaltimi
pana mai jos, dar niciodată nu ma doboara.


El poate calma o furtună, face soarele straluceasca din nou
Il stiu pe Mesterul vântului.

Niciun comentariu: