vineri, 21 august 2009

muzica ...

O componenta importanta a vietii mele e muzica si ... recunosc ca am doua formatii, grupuri favorite: Gaither Vocal Band si Fratii Toflea.

Sunt impresionata de liderul de la GVB, Bill Gaither pentru ca are foarte multi cantareti vestiti cu care canta. Prima data i-am apreciat pentru calitate si pasiunea cu care canta. Insa am inceput sa citesc despre ei, despre vietile lor si ... sunt intre ei, cantareti mari care la un moment dat au facut greseli enorme si cativa ani si-au batut joc de ei, de vietile lor si al familiilor lor ca apoi sa isi revina ... dar ca oriunde nu li se mai acorda incredere. Imi place modul in care Bill Gaither ii i-a cu el si ... o vreme ii tine in corul ce insoteste formatia prin toata lumea si apoi pe unii din ei ii anunta ca vor canta o melodie sau un vers, pe unii insa nu ... surpriza vine direct in fata unui public imens ... Ceea ce face el eu o numesc acordare de har.


Despre cei de la Toflea am aflat in timp ce cautam altceva si ... am ramas fara cuvinte ascultandu-i. Sunt din Toflea, sunt rromi, au melodii in romana si in ... romani. Ce pot sa spun despre ei? Il canta pe Isus cu pasiune, fac un lucru de calitate si dedicare ...



Niciun comentariu: