marți, 17 noiembrie 2009

o poveste de viata ....









2 comentarii:

Tafnat_Paeneah spunea...

EL(Domnul Dumnezeu) a ales lucrurile care nu sunt(mainile ,picioarele lui Vujicik) pentruca sa le fac de rusine pe cele ce sunt (ale noastre)...
- va fi o marturie in ziua judecatii impotriva multora dintre noi-
- Vujicik ...cu ce n-avut a marturisit oriunde pe Domnul ,iar noi,... ceea ce am avut am risipit in ale noastre nimicuri pamantesti.. vai! vai! vai!
-iarta-ne Doamne si trezeste-ne la marturie si credinciosie pentru Slava Ta.

cella spunea...

am vazut primul filmulet cu Nick acu vreo 5 ani cred, mi l-a dat un prieten si mi-a zis sa nu ma uit in seara aia, era undeva pe 12 noaptea ca n-o sa mai dorm - ma stia destul de bine si ... eu i-am zis sa ma lase ca ... ce putea fi asa de dur ...
vai de somnul acelei nopti ca numa somn n-a fost ...