miercuri, 28 august 2013

Siria si profetia pentru Damasc

Saptamana trecuta am ramas ingrozita citind stirile din Siria. Mi-am amintit ca si in Irak a fost o asemenea actiune in 1988 cand cam 5000 de persoane au murit. Nu stiu de ce se intampla asemenea grozavii insa ceea ce stiu e ca nimic nu se intampla fara stirea Domnului.

Putin mai inainte am citit ca un alt atac a avut loc astazi. 
"It was reported Wednesday that another chemical attack struck Syrian territory, injuring numerous people in the Jobar neighborhood in eastern Damascus.
According to Al Jazeera, the number of injured was 20, but Al-Arabiya reported of nine. Meanwhile, in Israel the governmental security cabinet convened to discuss probable military strike on Syria.
Media also reported of a blast in the al Mujahedeen neighborhood, also in the Syrian capital. The circumstances of the blast are not yet known."

Saptamana trecuta corelam stirile din Egypt cu Isaia 19. Isaia insa ne spune ca asirienii vor fi lucrarea Manilor Lui. 
"În ziua aceea va fi un drum larg din Egipt şi până în Asiria, iar asirienii vor veni în Egipt, şi egiptenii în Asiria. Egiptenii se vor închina împreună cu asirienii.
24 În ziua aceea Israel va fi al treilea popor, împreună cu Egiptul şi Asiria, care va fi o binecuvântare în mijlocul pământului.
25 DOMNUL Oştirilor îi va binecuvânta, zicând: «Binecuvântat să fie Egiptul, poporul Meu, Asiria, lucrarea mâinilor Mele, şi Israel, moştenirea Mea!»“" Isaia 19:23-25

Dar Isaia 17:1-3 spune: "
1 O profeţie cu privire la Damasc. „Priveşte! Damascul nu va mai fi o cetate, ci va ajunge doar un morman de ruine.
2 Cetăţile Aroerului vor fi abandonate, lăsate turmelor care se vor culca acolo nestingherite.
3 Efraim va fi lăsat fără fortăreaţă, iar Damascul fără autoritate. Rămăşiţa lui Aram va fi ca gloria israeliţilor“, zice DOMNUL Oştirilor. "

Niciun comentariu: