luni, 22 februarie 2010

la lucru ...

Discutam aseara cu un prieten despre iertare, despre modul cum lucreaza Dumnezeu in vietile noastre .... si, uneori un acord dintr-o piesa, un parfum, o adiere de vant, o imagine ... ceva te catapulteaza in trecut, acolo unde doare de numa si ai fugi cu viteza luminii de acolo insa parca esti prins ... fortat sa stai acolo, fortat sa revizuiesti rana, amintirea, toata povestea ...

Nu-mi place cand se intampla asta ... pentru ca stiu ca plang si nu-mi place sa cred despre mine ca-s plangacioasa, ca nu sunt puternica, stapana pe mine, pe situatie, ca lucrurile nu le pot tine in control, ca sentimentele danseaza cum vor ele si nu vor sa asculte ....

Si nu pot decat sa intreb: Doamne, iar am ajuns aici? In acelasi timp, sunt constienta ca rana mea e coapta si bubuie .... e gata de explozie ... si am nevoie de vindecare, urgent ... iar eu imi dau ranile cu fond de ten crezand ca scap de operatie, de o oprire, de o punere la colt...

Doamne, am crezut ca devenind copilul Tau ... viata va fi roza, ma rog ... nu roza dar frumoasa, asa cu zile senine, cu bucurii non-stop, fara lipsuri, fara probleme ... si in loc de asta, parca-s la razboi ... cand nu ma astept, poc una, cand incerc sa imi revin iar una ... si nu stiam ca-s invidioasa, credeam ca n-am nici o problema, gelozia o consideram slabiciunea prostilor insa cred ca mie imi trebuie diploma de merit, ingrijorarea - premiul mare propun sa mi-l acorzi tot mie, apoi critica ... si nu de aia asa finuta, de ce nu scap de ea? Daca am spus ca imi pare rau ca fac asta nu ar fi trebuit sa scap de toate astea, nu? Sau, is eu asa cap sec? Ce-i cu mine Doamne?

Sunt incredintat ca Acela care a inceput in voi aceasta buna lucrare o va ispravi pana in ziua lui Isus Hristos - Filipeni 3:16.

Acela, adica Duhul Sfant, e Cel ce lucreaza in mine, e Cel ce ma duce la operatii, ma forteaza sa imi revizuiesc atitudinile, sa imi revad intentiile, sa imi analizez vorbele, sentimentele, gandurile. Eu ma incapatanez si nu vreau sa mai trec prin durere insa ... face El ce face ca acolo ma catapulteaza cand imi era lumea mai draga ... si vreau nu vreau trebuie sa ma las operata si plang, si doaaaaaare ... sunt constienta ca vine si vindecarea , dar acum  doareeeee ...

Niciun comentariu: