vineri, 15 ianuarie 2010

asteptand ...

Doamne, Tu ai spus ca vei reveni si eu sa Te astept, da ... vezi Tu, am o slujba, prieteni aproape, mai departe, unii departe tare, la celalalt capat de lume ... si mai am o dilema Doamne, cum sa ma rog continuu?
Ca sa invat sa fac asta citesc scrisoarea ce mi-ai lasat-o si in care imi spui despre Tine, despre Tata, despre cer ... si ma uit la ucenici. Au fost cu Tine trei ani, zi de zi, peste tot, stiau sa iti citeasca expresia fetei, stiau cum arati cand esti obosit, cand te enervai, cand iti radia fata jucandu-te cu copiiii, au fost cu Tine cand inviai mortii, cand inmulteai painile, cand vindecai lepra, hemoragii, orbi, surzi, cand scoteai dracii si ... stii ce mi se pare ciudat la ei? Erau in Ierusalim dupa moartea Ta, au fost la cruce, au auzit ciocanul batand piroanele in palme si picioare, apoi ... te-au infasurat in fasii de alea de panza cu care se infasurau mortii, Te-au asezat cu grija in mormantul lui Iosif din Arimateea si ... au ramas in Ierusalim.
Oarecum, nu puteau pleca pentru ca era Sabatul si nu puteau sa plece in calatorii insa ... ramasesera unsprezece ucenici si ... ciudat, ni se spune ca in camera de sus, nu stiu a cui era casa aia si ce camere avea ca incapeau 120 - o suta douazeci - de oameni si nu cred ca stateau ca sardelele in cutie ... insa Tu invii si Te arati si unii din ei s-au indoit. Dupa ce atata vreme au fost cu Tine, ei se indoiau? Inca? Si nu i-ai spulberat? Stai cu ei patruzeci de zile si ii inveti, adica e un seminar intensiv, condensat si Tu Te inalti si nu le zici: "gata baieti, duce-ti-va acasa. vedeti ca trebuie sa pescuti, va faceti si voi afacere in care sa fiti corecti sau sa le dai alte idei si ponturi de afaceri." Nu, Tu le spui sa astepte.
In camera asta de sus e Petru, cel ce s-a lepadat de Tine cand nu iti era usor, sunt ceilalti ucenici ce au fugit mancand pamantul in Ghetsimani, sunt femeile si chiar nu inteleg ce cauta ele acolo, n-au treaba? N-au de facut mancare, curat, de impletit sau tesut ceva? De cand se baga femeile in treburile barbatilor? Apoi e si Nicodim, el ce cauta aici? Acu are curajul sa vina cu ei? Sunt si fratii tai, da, ei. Pana acu incercau sa te convinga ca nu prea esti in toate mintile si le cam era rusine cu Tine. E cam pestrita adunatura asta si ... ma astept sa vad cum scanteia se aprinde insa ... astia chiar is ciudati. Se roaga. O ora, doua ... o zi, doua, trei ... de-o saptamana se roaga ... si tot gasesc motive sa se roage si .. dupa zece zile ... se aude un vuiet si niste limbi de foc se aseaza pe capetele lor ... si incep sa prooroceasca, sa spuna despre Tine altora.
Ma uit la Petru, fara nici o jena iese in piata si incepe sa spuna de Tine si ... vorbeste cateva minute si 3000 (trei mii) de oameni accepta ca au nevoie de un Mantuitor personal si ... parca le-au luat picioarele foc ca auzi ca-s prin toata lumea, auzi ca-s arsi de vii in ulei incins, ca-s rastigniti cu capul in jos, ca-s jupuiti de piele, ca-s dati la fiare si ei canta, se roaga si spun ca vii si Te asteapta ....
Eu ma asteptam la un tamabalau in camera de sus si ... uite ce iese de acolo....
Stii, si eu Te astept si ... citesc despre Tine, despre cum sa te astept. In timp ce Te astept, merg la lucru, fac cumparaturi, ma duc pe la nunti, petreceri, inmormantari, fac curat, mancare, citesc, ... si asta am inteles ca intr-o zi vei reveni dar ... ca sa ma rog continuu ...?
Pai ... de cum ma trezesc sa ma rog, ma spal pe dinti, ma rog, citesc, ma rog, vorbesc la telefon, ma rog, spal vase, ma rog, navighez pe internet, ma rog, ... Doamne ... de ce pui poveri asa mari pe umerii mei? Ce sa ma rog? Ce sa iti spun cand ma spal pe dinti? Ca iti multumesc ca ii am, ca ma misc, ca am apa, periuta, pasta, ca sunt vie ... da, ai dreptate. Dar ... cand spal vase, uite si tu is numa niste farfurii si cutite, furculite ce sa iti spun? Ca multumesc pentru ele, ca sunt unii care nu au vazut asa ceva in viata lor chiar daca suntem in secolul supervitezei, ca am ce pune in ele, ca are cine manca din ele, ca cei ce tocmai au mancat sa fie sanatosi, ca ei sa Te cunoasca si sa spuna si altora despre Tine ... da, ai dreptate ...
Dar cand vorbesc cu cineva, cand il ascult sa ma rog? Pai ... nu e nepoliticos? Dar daca cer sa intervii ca sa dai vindecare, sa ii dai bani, sa ii dai mancare, sa ii linisteti inima, mintea, sa il ajuti sa invete, sa fie mai atent ... da, pot face asta ....
Asteptandu-te sa vorbesc cu Tine continuu si cand imi vine sa arunc pe cineva pe geam si cand sufar si cand mi-i greu si cand mi se pare ca ai uitat de mine si cand ... pare ca nu mai vii ...

Asteptandu-te invat sa iert, sa iubesc, sa ma las iubita, sa ma iert pe mine, sa ajut cu bunatate, sa am prieteni, sa imi fac dusmanii prieteni, sa spun despre Tine, sa Te cunosc, sa recitesc scrisoarea Ta si ... stii ce e interesant? De fiecare data gasesc alte idei ce parca nu le intelegeam, parca mi se ia un val de pe ochi si ... uneori e grea asteptarea pentru ca ... nu-mi place sa astept si mi se lungesc urechile insa ... intre timp au inceput sa imi fie dragi unii din statie, unii is asa mai ciudati, unii imi spun ca nu mai vii si isi vad de treaba lor, eu insa ... te astept si ... din cand in cand mai verific orizontul sa vad daca nu se vede vreun semn, daca nu se aude vreun zgomot .... si sper si astept ....

Melodia asta am auzit-o prima data cand aveam vreo 6-7 ani si ieri reauzind-o mi-am adus aminte cine o canta, povestea celui ce o canta (nu fratii Wagner) ... si imi place intrebarea: "pentru ce carele Tale Doamne zabovesc?"

2 comentarii:

Tafnat_Paeneah spunea...

1.Astept cu nerabdare ziua cand va veni Isus,
Zi minunata! Zi minunata!
In ceruri nu vor mai fi grijuri caci voi fi cu Isus,
Zi minunata! Zi minunata!

R: Zi minunata! Si ce frumos va fi
Cand cu Isus eu in veci voi fi!
Zi minunata si fericita
Va fi cand dupa-ai Sai copii El va veni!

2.Incoronati vor fi toti sfintii in slava cerului.
Zi minunata! Zi minunata!
O vesnicie-n adorare pe Domnul vom slavi.
Zi minunata! Zi minunata!
Continua pentru Hristos chiar daca ai fost insultată,chiar daca sentimentele tale au fost ranite,chiar daca ai ajuns la capatul puterii si vrei sa renunti...
NU TE DA BATUTĂ! Aminteste-ti de promisiunile lui Dumnezeu.El vine repede -Maranata!
-o zi cu aşteptări binecuvântate pentru Cella-

kis spunea...

Matei 25:13 ...Vegheaţi dar, căci nu ştiţi ziua, nici ceasul în care va veni Fiul omului. ..